آفتاب

دومین همایش مکمل های غذایی و رژیمی برگزار می شود

دومین همایش مکمل های غذایی و رژیمی برگزار می شود

دومین همایش مکمل های غذایی و رژیمی با نگاهی به تجویز و مصرف منطقی مکمل های ورزشی طی روزهای 28، 29 و 30 خرداد امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،این همایش توسط موسسه رسایش با همکاری و حمایت سندیکای تولید کنندگان مکمل های غذایی و رژیمی ایران، اتحادیه وارد کنندگان مکمل های غذایی، رژیمی، ویتامینی و گیاهی و انجمن متخصصین علوم دارویی ایران در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

دکتر عباس کبریایی زاده رییس شورای سیاست گذاری همایش و رییس سندیکای تولید کنندگان مکمل های غذایی و رژیمی ایران، دکتر رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و دارو و دکتر سید علی کشاورز دبیر علمی همایش و مدیر گروه تغذیه بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران دیگر سخنرانان مراسم افتتاحیه دومین همایش مکمل های غذایی و رژیمی هستند.

در مراسم افتتاحیه دومین همایش مکمل های غذایی و رژیمی دکتر عباس کبریایی رییس شورای سیاست گذاری همایش مکمل های غذایی و رژیمی سخنرانی خواهد کرد.

وی که رییس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی و رییس سندیکای تولید کنندگان مکمل های رژیمی غذایی ایران است در این سخنرانی با مروری بر برگزاری نخستین همایش مکمل های رژیمی، غذایی و دارویی می پردازد و راجع به دلیل انتخاب موضوع محوری دومین همایش با عنوان «مکمل های ورزشی» صحبت خواهد کرد.
همچنین دکتر لطفعلی پور کاظمی یکی دیگر از سخنران های دومین همایش مکمل های غذایی و رژیمی است که در مراسم افتتاحیه این همایش حضور می یابد و به ارایه سخنرانی می پردازد.

وی که ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی ایران،‌ ریاست کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک و دبیر کلی ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر را برعهده دارد، صاحب شش کرسی بین المللی از جمله نایب رییس یونسکو در حوزه دوپینگ سازمان ملل متحد، رییس کمیسیون پزشکی فدراسیون جهانی موی تای، رییس کمیته ضد دوپینگ فدراسیون پزشکی ورزشی آسیا و رییس کمیته پزشکی فدراسیون بازی های غرب آسیا است.

دکتر پورکاظمی موفق به گذراندن دورهای متعدد تخصصی طب ورزشی شده و از طرف فدراسیون پزشکی و ورزشی ایران و دریافت دیگر گواهینامه های داخلی و خارجی شده است.

معرفی محصولات جدید داروپخش در همایش مکمل های غذایی و رژیمی
در این همایش شرکت گسترش بازرگانی داروپخش 2 محصول جدید را رونمایی و معرفی می کند. این دو محصول که «جاست فور هر» و «اف بی» نام دارند جزو مکمل های رژیمی و دارویی هستند.

«جاست فور هر» یک مکمل دارویی برای رویش دوباره مو است. این محصول از فرمولی منحصر به فرد و کاملا موثر برخوردار است و با اثر قطعی بر رفع ریزش، تقویت و رویش موهای جدید را در پی دارد. این مکمل حاوی 17 ترکیب طبیعی و موثر است. این محصول برای کمک به تقویت ریشه مو و افزایش خون رسانی به پیاز مو، بهبود ریزش موی ناشی از استرس، افزایش استحکام و عمر موها و جوان سازی پوست و رفع شکنندگی ناخن ها موثر است.

«اف بی» محصول دیگری است که از چربی سوزی بالایی برخوردار است. این مکمل موثرترین و ایمن ترین چربی سوز محسوب می شود و تسهیل کننده کاهش وزن در کنار فعالیت فیزیکی و ورزشی است. این ماده دارای 14 ترکیب طبیعی است که به سرعت بخشیدن چربی سوزی، کاهش اشتها، کاهش جذب چربی، افزایش انرژی و متابولیسم، کاهش کلسترول و چربی های زیان پاور خون و بهبود کبد چرب کمک می کند.
شرکت گسترش بازرگانی داروپخش که این دو محصول را در همایش مکمل های غذایی معرفی می کند، حامی استراتژیک همایش است.
حداکثر امتیاز بازآموزی در همایش مکمل های غذایی و رژیمی
حضور در دومین همایش مکمل های غذایی و رژیمی امتیاز بازآموزی بالایی برای متخصصان شرکت کننده در این همایش به همراه دارد.

همایش مکمل های غذایی که با حضور تعداد قابل توجهی از متخصصان، پژوهشگران، دانشجویان، واردکنندگان و تولید کنندگان برتر مکمل های غذایی و دارویی برگزار می شود از 5/14 امتیاز بازآموزی برخوردار است.
علاقمندان برای شرکت در این همایش می توانند از طریق مراجعه به سایت www.supplementgold.ir یا به صورت تلفنی با شماره 6- 88203845 موسسه رسایش تماس بگیرند و درباره جزییات نحوه حضور در این همایش اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 

4646

کد N341107

وبگردی