آفتاب
فرملانده عملیات سامرا:

سازمان اطلاعات چهار کشور در عراق برای سرنگونی دولت تلاش می کنند

سازمان اطلاعات چهار کشور در عراق برای سرنگونی دولت تلاش می کنند

تهران - ایرنا - سپهبد ˈرشید فلیحˈ فرمانده ˈعملیات سامراˈ اعلام کرد: دستگاه های اطلاعاتی چهار کشور در عراق سعی می کنند نظام مردم سالار کشور ما را سرنگون کنند .

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری عراقی ˈکنوز میدیاˈ ، فرمانده عملیات سامرا تصریح کرد که این نقشه آمریکا و اروپا و برخی کشورهای منطقه است که می خواهند همه تروریست ها را در عراق جمع کنند .

وی بدون ذکر نام چهار کشور مورد اشاره ، افزود: آمریکا و کشورهای اروپایی می خواهند عراق نقش ˈاسفنجˈ برای جذب تروریست های جهان را داشته باشد. آنها تلاش می کنند تروریست های جهان را روانه کشور ما نمایند تا در مقابل کشورهایشان را از وجود تروریست ها پاک کنند و البته این طرح آن ها تا حدودی با موفقیت همراه بوده ، زیرا انتحاری ها و افراد مسلح از اسپانیا ، هلند ، آمریکا و چند کشور عربی عازم عراق شده اند .

وی در خصوص تروریست های خارجی که تاکنون در عراق کشته شده اند نیز گفت: دست کم 500 داعشی از کشورهای عربی و دیگر کشورها در درگیریهای اخیر عراق کشته شده اند .

وی اضافه کرد : سازمان های اطلاعاتی چهار کشور و همچنین ماشین رسانه ای قدرتمند این کشورها با زبان اشاره و نه از طرق دیپلماتیک ، تروریست ها را به عراق می فرستند ، به آن ها آموزش و اسلحه می دهند و سعی می کنند به وسیله آن ها نظام مردم سالار عراق را سرنگون کنند، زیرا بسیاری از سردمداران کشورهای منطقه و همچنین غربی ها این نظام را خطری برای خود می دانند .

فرمانده عملیات سامرا خاطر نشان کرد : ما دلایل و شواهد زیادی مبنی بر دخالت این کشورها و سازمان های اطلاعاتی شان در عراق داریم ، نیروهای آن ها که به اسارت ما در آمده اند ، به این مساله اعتراف کرده اند و ما می دانیم آن ها تک تیراندازها را آموزش می دهند و به آن ها وعده گذرنامه و روادید کشورهای اروپایی و کار در آنجا را می دهند .

خاورم **2041**1651
کد N340173

وبگردی