آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل:

کشی: ایران دفاعی بازی کند راهمان را پیدا می کنیم/ کی روش مربی بزرگی است

کشی: ایران دفاعی بازی کند راهمان را پیدا می کنیم/ کی روش مربی بزرگی است

سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه قبل از دیدار تیمش برابر ایران گفت: اگر ایران تصمیم داشته باشد که در دیدار برابر ما دفاعی بازی کند ما قطعا راه خودمان را پیدا می کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از کوریتیبا برزیل، استفان کشی که عصر امروز یکشنبه به وقت برزیل در نشست خبری با خبرنگاران گفتگو می کرد با اشاره به دیدار روز دوشنبه تیمش برابر ایران گفت: این اشتباه است که فکر کنیم ما نمی توانیم به پیروزی برسیم. ما باید روحیه تیم مان را بالا نگه داریم تا به نتیجه برسیم. بسیاری از مربیان آفریقایی هستند که اگر این فرصت به آنها داده شود می توانند این کار را انجام دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که کی روش از شما به عنوان محبوب ترین فرد در نیجریه نام برد گفت: کی روش هم مربی خیلی خوبی است. همه چیز تا الان برای ما خیلی جالب بوده است. همه تیم ها بازی هجومی را به نمایش گذاشتند تا مردم از تماشای بازی ها راضی باشند.

کشی در مورد اینکه احتمالا در دیدار روز دوشنبه برابر نیجریه دفاعی بازی خواهد کرد گفت: این برعهده هر تیم است که چگونه بازی کند. اما مردم می خواهند از فوتبال لذت ببرند. اگر هم آنها بخواهند دفاعی بازی کنند قطعا ما راهی برای باز کردن این بازی پیدا خواهیم کرد و کار خودمان را می کنیم.

وی در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی نیجریه در آمریکا گفت: بردن در بازیهای تدارکاتی مهم است اما مهم این است که بتوانیم در این بازی های تدارکاتی بدانیم بازیکنان چگونه می توانند با هم هماهنگ شوند. الان هماهنگی تیم ما بهتر شده و مطمئنم که در جام جهانی وضعیت خوبی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه در مورد غیبت تیم کشورش در دوره های قبلی جام جهانی گفت: مهم این است که ما الان اینجا هستیم. درست است که جام جهانی سطح بالایی دارد اما در همین مسابقات هم دو تیم با یازده نفر برابر هم بازی می کنند. ما آماده ایم تا بهترین سطح خودمان را به نمایش بگذاریم.

کشی در مورد بازی با تیم ملی آرژانتین نیز به یک خبرنگار گفت: شما سوال تان را نگه دارید قبل از دیدار با آرژانتین بپرسید!

کد N339152

وبگردی