آفتاب

همایش نسیم تدبیر و امید در قم برگزار شد

همایش نسیم تدبیر و امید در قم برگزار شد

قم- ایرنا- همایش ˈنسیم تدبیر و امیدˈ یکشنبه شب با حضور جمعی از علما و اساتید حوزه های علمیه قم ، مدیران و مسؤولان دستگاههای اجرایی، فعالان احزاب سیاسی و اقشار مختلف مردم در مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این همایش که با حضور حجج اسلام و المسلمین سیدˈرضا اکرمیˈ رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و ˈمحمدصادق صالحی منشˈ استاندار قم ترتیب یافته بود، مسؤول دفتر ˈهمراهان دکتر روحانیˈ در قم در سخنانی به بیان ضرورت های یادآوری حماسه 24 خردادماه سال 92 و رأی اعتماد مردم به دکتر حسن روحانی پرداخت.

محمد طیبی نژاد با بیان اینکه هنوز کام ملت از حلاوت خلق سیاسی سال گذشته شیرین و قلبشان مالامال از امید است، خاطرنشان کرد: امروز نسیم خردورزی و امید به سوی تعالی از این دریچه وزیدن گرفته و به جان های مضطرب دلسوزان آرامش بخشیده است.

وی، رأی اعتماد مردم کشورمان به دکتر روحانی را حاوی پیام و دغدغه عقلانیت و اعتدال در جامعه دانست و گفت: 24 خرداد ماه سال گذشته به همان اندازه که آری بزرگی به عقلانیت و اعتدال است، در بردارنده نه بزرگی به آنانی است که قادر به درک ضرورت این گفتمان برای پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی نیستند.

این فعال سیاسی با اشاره به سخنان ریاست جمهوری در مراسم تنفیذ در ارتباط با مشی اعتدال دولت یازدهم و دوری از افراط و تفریط، اظهار داشت: امروز امید به کاهش بحران های سیاسی داخلی و منطقه ای و جهانی و افزایش امنیت سیاسی داخلی، اصلاح مدیریت های اجرایی غلط و ناکارآمد و توجه بیشتر به عدالت در عرصه های مختلف، می تواند از پیامدهای پایبندی به گفتمان اعتدال باشد.

در این همایش همچنین کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و سخنان دکتر روحانی در مجامع مختلف برای حاضران پخش شد که با استقبال شرکت کنندگان در همایش همراه بود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری که در 24 خردادماه برگزار شد با کسب 18میلیون و 613 هزار و 329 رأی به رییس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

در مجموع 36 میلیون و 704 هزار و 156 نفر در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کردند که نشان دهنده حضور 72.7 درصدی مردم در انتخابات بود و در حوزه انتخابیه قم، دکتر روحانی با کسب 209 هزار و 785 رأی و با اختلاف آرای بسیار زیاد نسبت به رقیبان خود در صدر قرار گرفت. ک/3

8146**550**1504
کد N339124

وبگردی