آفتاب

برنامه روز چهارم جام جهانی

برنامه روز چهارم جام جهانی

تیم ملی ایران در چهارمین روز جام جهانی برزیل برابر نیجریه به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جام جهانی برزیل امروز دوشنبه با برگزاری سه دیدار ادامه می‌یابد که در یکی از دیدارهای مهم برای ایرانی‌ها، تیم ملی ایران باید برابر نیجریه به میدان برود.

ایران آخرین دیدارش را در جام جهانی برابر یک تیم آفریقایی پشت سر گذاشت و اکنون پس از 8 سال در ورزشگاه بائیکسادا شهر کوریتیبا برابر نیجریه‌ای قرار می‌گیرد که در سال 2013 موفق شد قهرمان جام ملت‌های آفریقا شود و در جام کنفدراسیون‌ها نیز شرکت کند.


* آلمان – پرتغال
این دیدار حساس‌ترین دیدار امروز جام جهانی است. آلمان با هدایت یوآخیم لو بی‌شک یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی محسوب می‌شود که می‌خواهد بازی‌ها را با یک نتیجه خوب آغاز کند. پرتغال نیز که با کریستیانو رونالدو نگاه‌ها را به خود جلب کرد موفق شد سوئد را در پلی‌آف شکست دهد و اکنون امیدوار است که بتواند نتیجه‌ای خوب برابر آلمان کسب کند.

* غنا – آمریکا


دیدار غنا و آمریکا یادآور دید ار زیبای چهار سال پیش دو تیم خواهد بود. غنا در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی موفق شد در یک بازی زیبا آمریکا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و از این رقابت‌ها حذف کند. اکنون شاگردان یورگن کلینزمن می‌توانند انتقام شکست 4 سال قبل را از تیم غنا بگیرند.

انتهای پیام




کد N339120

وبگردی