آفتاب

یواخیم لوو: پرتغال کار سختی برابر ما دارد

یواخیم لوو: پرتغال کار سختی برابر ما دارد

سرمربی تیم ملی آلمان عنوان کرد پرتغال در بازی فردا شب کار سختی برابر آلمان خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آلمان و پرتغال فرداشب (دوشنبه) در یکی از حساس ترین دیدار های مرحله گروهی جام جهانی برابر هم به میدان می روند.

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان پیش از دیدار تیمش برابر پرتغال در نشست خبری خود گفت: در سالهای اخیر تیم ما کیفیت بالای خود را نشان داده است و مطمئن هستم اگر بتوانیم در بازی فردا کیفیت بالای خود را نشان دهیم می توانیم پیروز این دیدار باشیم. پرتغال تیم خوبی است و یکی از مدعیان قهرمانی جام است و هدف آنها نیز در بازی فردا پیروزی است و به همین خاطر فکر کنم بازی زیبایی را از هر دو تیم ببینیم. پرتغال کار سختی در این دیدار پیش روی خواهد داشت.

لوو در ادامه گفت: برای موفقیت در تورنمنتی مثل جام جهانی باید گام به گام جلو بروید. مطمئن هستم پرتغال برای شکست دادن ما کار سختی پیش رو خواهد داشت. بازیکنانم همگی اماده هستند و انگیزه زیادی برای موفقیت در این جام دارند. تیم من تیم جوانی است . بازیکنانم در سال های گذشته بازی های خوب و موثری را برگزار کردند.

سرمربی آلمان ادامه داد: در روز های گذشته تمرینات خوب و منظمی را در برزیل برگزار کردیم و بازیکنان همگی شرایط خوبی را در این تمرینات سپری کردند.

انتهای پیام

کد N339011

وبگردی