آفتاب

محمدنبی: برابر نیجریه بازی جوانمردانه در اولویت است

محمدنبی: برابر نیجریه بازی جوانمردانه در اولویت است

سرپرست تیم ملی ایران عنوان کرد در بازی ایران و نیجریه بازی جوانمردانه در اولویت تیم ملی ایران قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی برزیل فردا شب (دوشنبه) برابر نیجریه دیدار خواهد کرد.

مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی ایران درباره شرایط تیم ملی ایران گفت: بازی برابر نیجریه دیدار سخت و دشواری خواهد بود. بازیکنان برای بازی با نیجریه آماده هستند و امیدوار هستیم بازی خوبی از تیم ایران شاهد باشیم. برای ما بازی جوانمردانه در اولویت است و پس از بازی جوانمردانه به دنیال نتیجه گرفتن در این دیدار هستیم.

نبی در ادامه در پاسخ به سیستم تیم ملی ایران که برای خیلی از برزیلی ها ناشناخته است گفت: من نمی توانم درباره شیوه بازی ایران صحبت کنم (باخنده). تنها کارلوس کی روش است که می تواند درباره شیوه بازی ایران صحبت کند.

سرپرست تیم ملی ایران در ادامه درباره میزبانی برزیل و شرایط ایران در کمپ کورینتیانس گفت: همه چیز در برزیل برای ما خوب است. برزیلی ها علاقه زیادی به فوتبال دارند و در روزهای گذشته نیز حمایت خوبی از ما کردند. مردم ما نیز علاقه زیادی به فوتبال دارند. درواقع همانقدر که برزیلی ها تیم ملی کشورشان را دوست دارند، مردم ایران نیز تیم ملی کشورشان را دوست دارند.

انتهای پیام

کد N338905

وبگردی