آفتاب

کاریکاتور روز؛ از گروگانگیری در عراق تا جانبداری ریاض از تروریستها!

کاریکاتور روز؛ از گروگانگیری در عراق تا جانبداری ریاض از تروریستها!

خبرگزاری مهر- گروه بین الملل: رسانه های جهان عرب هر روز ایده های انتقادی خود درباره مسائل مختلف منطقه‌ای و بین المللی را در قالب کاریکاتور بیان می کنند که به مهمترین این کاریکاتورها اشاره می شود.

گروگانگیری در عراق!

روزنامه اماراتی الاتحاد امروز در کاریکاتوری به وضعیت این روزهای عراق اشاره کرده است. کاریکاتوریست با نگاه ظریفی که داشته نتایج انتخابات پارلمانی عراق را که با پیروزی "نوری المالکی" همراه شد را در گروگان گروههای تروریستی دانسته که اخیرا به شهرهای مختلف بغداد حمله کرده و با همکاری برخی سیاسیون عراقی شکست خورده در انتخابات اخیر به اهدافی دست پیدا کرده اند!

جانبداری ریاض از تروریستها!

روزنامه الشرق الاوسط امروز تلاش کرده برخی ناآرامیها در کشورهای نظیر عراق را با دیدگاه خود تفسیر کند. در این کاریکاتور مخالفان در کشورهای (به عبارت بهتر تروریستها) افرادی بدون در اختیار داشتن تسلیحات پیشرفته معرفی شده اند که با دولتهای تا بن دندان مسلح مبارزه می کنند. جانبداری مقامات سعودی از تروریستها در سوریه و عراق موضوعی است که افکار عمومی منطقه ای و بین المللی بر آن صحه می گذارند.

کاریکاتور ورزشی؛ بلاتر باید تغییر کند!

روزنامه لبنانی السفیر امروز در کاریکاتوری به اعتراضات برخی کشورها علیه حضور مداوم و چندین ساله "سپ بلاتر" در مقام ریاست فیفا اشاره کرده است. البته این اعتراضات پس از ارائه میزبانی جام جهانی 2022 به قطر تشدید شده است.

کد N338552

وبگردی