آفتاب

آیت الله یزدی: باید از رهنمودهای مراجع عظام تقلید استفاده شود

آیت الله یزدی: باید از رهنمودهای مراجع عظام تقلید استفاده شود

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید از رهنمودهای مراجع عظام تقلید استفاده شود و حتما ارتباط خود را با مراجع معظم حفظ کنید و این مطلب نیز مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم آیت الله محمد یزدی در دیدار با اعضای هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تقدیر از هیات رییسه مجمع عمومی تاکید کرد: اگر به مساله ای در کشور و منطقه برخورد کردید که باید در قبال آن موضعگیری کنید؛ این کار را انجام دهید.

وی افزود: در باره مباحث حوزوی باید اصلاحاتی انجام شود و شما در این باره طرح و برنامه بدهید.

یزدی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در جلساتی که با جامعه مدرسین داشتند، ساماندهی اساتید سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم را مورد تاکید قرار دادند و بر همین اساس جامعه مدرسین نیز این مجمع را تشکیل داد.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این نشست اظهار داشت: آیین نامه تشکیل جلسات هیات رییسه مجمع، در نخستین جلسه طرح شد و مورد تصویب قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال افزود: مجمع عمومی و هیات رییسه آن، در سایه جامعه مدرسین و سیاست های آن حرکت خواهد کرد و ما در این راه از افراط و تفریط به دور خواهیم بود.

در این نشست، سایر اعضای هیات رییسه مجمع عمومی، به نکاتی از جمله استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین، ایجاد الفت و همدلی بین اساتید، حمایت از جامعه مدرسین در همه مقاطع و متقابلا حمایت جدی جامعه مدرسین از مجمع عمومی اشاره کردند.

انتهای پیام

کد N338549

وبگردی