آفتاب
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

جشنواره«شعر و خاطره‌نویسی رضوی»ویژه ایرانیان خارج کشور برگزار می‌شود

جشنواره«شعر و خاطره‌نویسی رضوی»ویژه ایرانیان خارج کشور برگزار می‌شود

نخستین جشنواره «شعر و خاطره‌نویسی رضوی» ویژه ایرانیان خارج از کشور همراه با جوایز مادی و معنوی برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره «شعر و خاطره‌نویسی رضوی» ویژه ایرانیان خارج از کشور همراه با جوایز مادی و معنوی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در حاشیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، نخستین جشنواره شعر و خاطره نویسی رضوی ویژه ایرانیان خارج از کشور با مشارکت بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در اداره کل ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

در این جشنواره که از اول تیرماه تا شهریور 1393 برگزار می‌شود، علیرضا قزوه، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری و مهدیه الهی قمشه‌ای آثار را داوری می‌کنند. آثار در بخش شعر باید حداقل 10 بیت و در بخش خاطره‌نویسی باید حداقل بیست سطر باشند.

نفرات برتر هر بخش علاوه بر دریافت جوایز نقدی، در دهه کرامت در مشهد مقدس میهمان جشنواره خواهند بود.

آثار منتخب در هر دو بخش «شعر» و «خاطره‌نویسی رضوی» در قالب یک کتاب به چاپ می‌رسد.

هموطنان خارج از کشور برای شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق مراجعه به یکی از سایت‌های جشنواره امام رضا(ع) به نشانی www.shamstoos.ir یا اداره کل امور فرهنگی ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به نشانی www.iranyad.ir فرم‌های مربوطه را دریافت کرده و پس از تکمیل به همراه آثار خود به ایمیل [email protected] ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده (موسوم به دهه کرامت) برابر با پنجم تا پانزدهم شهریور 1393 در تمام استان‌های ایران و 75 کشور جهان برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه این جشنواره در شب میلاد فرخنده ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و طی آن از هشت خادم برگزیده رضوی در داخل و هشت خادم برگزیده رضوی در بخش بین‌الملل تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام

کد N337928

وبگردی