آفتاب
پایگاه خبری المدی پرس:

داعش 1700 دانشجوی دانشکده نیروی هوایی عراق را اعدام کرد

داعش 1700 دانشجوی دانشکده نیروی هوایی عراق را اعدام کرد

تهران - ایرنا - پایگاه خبری عراقی ˈالمدی پرسˈ به نقل از گروه تروریستی ˈداعشˈ امروز ( یکشنبه ) اعلام کرد که این گروه تروریستی هزار و 700 دانشجوی دانشکده نیروی هوایی عراق را در پایگاه ˈسباکیرˈ در شمال ˈتکریتˈ اعدام کرده است .

به گزارش پایگاه خبری المدی پرس، گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که هزار و 700 نفر از دانشجویان دانشکده نیروی هوایی را در تکریت اعدام کرده است .

داعش در این بیانیه گفته است که این افراد چهارشنبه گذشته خود را تسلیم نیروهای این گروه کرده بودند .

این گروه افزود : 800 نفر از دانشجویان اهل سنت این دانشکده به دستور ˈابوبکر البغدادیˈ عفو شده اند .

داعش در این بیانیه تصاویری مربوط به اعدام گروهی در یک مزرعه را منتشر کرده است که در آن پنج نفر مشاهده می شوند که لباس نیروهای امنیتی بر تن دارند و با مسلسل به این دانشجویان شلیک می کنند .

کاربران عراقی شبکه های اجتماعی پیش از مسدود شدن این شبکه ها، تصاویری مربوط به ده ها جوان در تکریت را منتشر کردند که به مکانی خاص برده می شدند و افراد مسلح وابسته به داعش آن ها را محاصره کرده بودند .

سپهبد ˈ قاسم عطاˈ سخنگوی نیروهای مسلح عراق دیروز اعلام کرد که این نیروها زمام امور در مناطق درگیری را به دست گرفته و دست به عملیاتی موفق در بخش های مختلف عراق زده است .

وی افزود : بیشتر شهرهای استان ˈصلاح الدینˈ به طور کامل تحت کنترل نیروهای امنیتی عراق قرار گرفته است .

تروریستهای داعش با کمک حامیان خارجی خود هفته گذشته با حمله به شهر موصل ، این شهر را به تصرف خود در آوردند و صدها نفر از شهروندان بی گناه را قتل عام کردند.

خاورم **2041**1651
کد N337915

وبگردی