آفتاب
می‌شود از این گروه صعود کرد؛| 176000

محرمی: آرژانتین از ما می‌ترسد/ایران چیزی برای از دست دادن ندارد

محرمی: آرژانتین از ما می‌ترسد/ایران چیزی برای از دست دادن ندارد

او معتقد است ما مقابل آرژانتین هیچ ترسی نخواهیم داشت چون چیزی برای از دست دادن نداریم اما آرژانتین مقابل ما ترس دارد چون اگر ببازد برای آنها خیلی گران تمام می‌شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی هنوز هم با غرور خاصی در مورد تیم کشورمان صحبت می‌کند. او معتقد است ما مقابل آرژانتین هیچ ترسی نخواهیم داشت چون چیزی برای از دست دادن نداریم، اما آرژانتین مقابل ما ترس دارد.

گفت‌وگوی مجتبی محرمی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

شرایط تیم ملی را برای حضور درمسابقات جام جهانی چطور می بینید؟

بازی‌های تدارکاتی ما که اصلا خوب نبود و به قول خودشان اگر شبیه‌سازی هم کرده باشند، اصلا خوب نبود. تیم ما باید در جام‌جهانی بازی کند تا ببینیم چه شرایطی دارد. همه بچه‌ها و مربیان تیم ملی می‌گویند خوب تمرین کرده‌ایم و کاملا آماده‌ایم، اما همه این مسائل در مسابقات مشخص می‌شود.

اولین بازی ما مقابل نیجریه است. این دیدار را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

همه بازی‌ها در جام‌جهانی سخت است چون در جام جهانی همه تیم‌ها با آمادگی کامل به میدان می‌آیند. همه بازی‌ها سخت است، به خصوص بازی اول که تیم‌ها همدیگر را نمی‌شناسند. نیجریه یک تیم قدرتی و تکنیکی است و نتیجه این بازی به آمادگی ما بستگی دارد و باید ببینیم کی‌روش از این بازی چه می‌خواهد و قصد دارد دفاعی یا هجومی بازی کند. باید تفکرات کی‌روش را در این بازی ببینیم.

تقابل با آرژانتین را چطور می‌بینید؟

آرژانتین از همه سخت‌تر است، چون نفراتش شناخته شده‌اند و بازی‌ها و اردوهای تدارکاتی خوبی داشته‌اند و تفکرات حرفه‌ای دارند. الان همه در مورد مسی در این بازی صحبت می‌کنند، اما همه آرژانتین که فقط مسی نیست. ما می‌توانیم از آرژانتین امتیاز بگیریم. اگر گل نخوریم، امتیاز می‌گیرید پس می‌توانیم از هر تیمی حتی آرژانتین امتیاز بگیریم به شرطی که گل نخوریم.

بازی با آرژانتین ترسی ندارد؟

فکر نمی‌کنم ترس داشته باشد، چون ما چیزی برای از دست دادن نداریم و اگر هم ببازیم، به آرژانتین باخته‌ایم. آنها باید بترسند چراکه اگر نتیجه بدی مقابل ما بگیرند، برایشان خیلی گران تمام می‌شود.

چه تصوری از بازی با بوسنی دارید؟

بازی با بوسنی از آن 2 تا بازی سخت‌تر است. بازی‌های تدارکاتی بوسنی را ببنید که با چه تیم‌هایی بازی کرده و چه نتایجی کسب کرده است. نفرات آنها در اروپا بازی می‌کنند و تفکرات حرفه‌ای دارند.

از تیم ملی انتظار صعود از گروهش در جام جهانی را دارید؟

همه چیز امکان‌پذیر است. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و امکان صعود ما هست و همه چیز به کی‌روش و بچه‌ها بستگی دارد. همه می‌گویند صعود ما از این گروه امکان‌پذیر نیست، اما می‌شود این اتفاق را رقم زد. اگر صعود کنیم خیلی خوشحال می‌شوم چون تیم مملکتم است و باعث افتخار ما خواهد بود و به نفع فوتبال ایران تمام می‌شود.

کد N337788

وبگردی