آفتاب

نماینده تربت حیدریه: داعش فرزند مدعیان دروغین حقوق بشر است

نماینده تربت حیدریه: داعش فرزند مدعیان دروغین حقوق بشر است

نماینده مردم تربت حیدریه اظهار کرد: داعش فرزند مدعیان دروغین حقوق بشر و تجاوز آمریکا و انگلیس و صهیونیست‌ها به کشورهای عراق و افغانستان است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خسروی طی تذکری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر و تفکر مادی غرب امروز به پایان خط رسیده و در آستانه فروپاشی و نابودی‌اند.

وی افزود: دوری از معنویت و ارزش‌های الهی و غرق شدن در مادی‌گرایی و شهوات نفسانی مشکلات زیادی را برای بشریت ایجاد کرده و بحران موادمخدر، بحران محیط زیست، بحران فقر و گرسنگی بیش از یک میلیارد انسان بیگناه، مسابقه تسلیحاتی، کشتار 175 میلیون انسان بیگناه در هشتاد سال اخیر، بحران فساد جنسی و از هم پاشیدگی خانواده همه و همه که آرامش بشریت را تهدید می‌کند، حاصل اندیشه مادی‌گرایانه غرب است.

نماینده مردم تربت حیدریه تصریح کرد: این گروه‌های تروریستی که در جنایت و انسان‌کشی و قتل و غارت روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌اند بخشی از پرونده سیاه قدرت‌های شیطانی عالم‌اند و امید است با فروپاشی کاخ‌های ظلم و ستم دنیا و زر، زور و تزویر عالم به زودی شاهد نابودی فرعون‌ها، نمرودها و یزیدیان زمان باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: دنیای اسلام بداند که سنت سابق مسلمین این است که وحدت مسلمین و جهان اسلام بر اصول و ارزش‌های الهی رمز پیروزی است و تفرقه و اختلاف که خواسته دشمنان است باعث ذلت و شکست خواهد بود.

انتهای پیام

کد N337577

وبگردی