آفتاب

توره: دروگبا یک کاپیتان واقعی است

توره: دروگبا یک کاپیتان واقعی است

هافبک تیم ملی فوتبال ساحال عاج به ستایش از دیدیه دروگبا پرداخت و او را یک کاپیتان واقعی دانست. او از پیروزی برابر تیم ملی فوتبال ژاپن غرق در شادی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تیم ملی فوتبال ساحل عاج در نخستین بازی خود در جام جهانی در حالی که با یک گل از ژاپن عقب بود در نهایت بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برد.

یحیی توره، هافبک ساحا عاجی از این که تیمش گام نخست را محکم برداشت بسیار خوشخال است. او پس از بازی گفت: بدون شک از این که شکست را با پیروزی عوض کردیم بسیار خوشحالم. بازی سختی بود اما در نهایت موفق شدیم که سه امتیاز حساس را به دست آوریم و این ما را بسیار خوشحال می کند.

او افزود: بازی بعد ما برابر کلمبیا بسیار سخت است به ویژه اینکه تیم حریف پیروزی ارزشمندی را برابر یونان به دست آورد، اما ما آماده این دیدار هستیم و به پیروزی فکر می کنیم. باید برای پیروزی در این دیدار در نهایت آمادگی بود.

توره در ادامه سخنان خود به ستایش از دیدیه دروگبا پرداخت و او را یک کاپیتان واقعی دانست:" در نیمه نخست چند فرصت را بر روی دروازه ژاپن خلق کردیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به محض این که دروگبا به میدان آمد بر بازی کاملا مسلط شدیم و دو گل پیاپی به ثم رساندیم. دروگبا بازیکنی بسیار خوب است. او یک کاپیتان واقعی است.

تیم ملی فوتبال ساحل عاج در دومین دیدار خود باید پنج شنبه به مصاف کلمبیایی برود که در دیدار نخست خود با سه گل یونان را در هم کوبید. در این گروه کلمبیا با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ساحا عاج در صدر قرار دارد.

انتهای پیام

کد N337471

وبگردی