آفتاب

فراخوان مرکز تحقیقات بیماری‌های روماتیسمی برای پذیرش دانشجوی دوره پسا دکتری

فراخوان مرکز تحقیقات بیماری‌های روماتیسمی برای پذیرش دانشجوی دوره پسا دکتری

رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های روماتیسمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پذیرش دانشجوی دوره پسا دکتری در این مرکز خبر داد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر زهرا رضایی یزدی با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ این پذیرش از بین دارندگان مدرک تخصصی در رشته‌های پزشکی یا phd صورت می‌گیرد و داوطلبان تا 29 خرداد مهلت دارند نسبت به ارسال رزومه و مدارک خود اقدام کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن‌های 09153115860 و 8012753-0511 تماس گرفته و یا با رایانامه [email protected] و نمابر 8012753-0511 ارتباط برقرار کنند.

دکتر محسن تفقدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در زمینه راه‌اندازی دوره‌های پسا دکتری در این دانشگاه گفت: ‌این دوره‌ها ویژه دانش آموختگان Ph.D، تخصص یا فوق تخصص بالینی در رشته‌های مرتبط با حیطه فعالیتهای پژوهشی در مراکز تحقیقاتی دانشگاه برگزار می‌شود.

تفقدی خاطر نشان کرد:‌ در این دوره دانش آموختگان برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی با یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه هماهنگ شده و در یکی از مراکز تحقیقاتی دوره‌ها را می‌گذرانند.

وی، مدت زمان دوره‌های پسا دکتری را یک تا سه سال عنوان و تصریح کرد: ‌برای امسال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز جذب هشت نفر را به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعطا کرده است.

تفقدی با اشاره به اینکه در این دوره‌ها محقق اصلی باید دارای مرتبه استادی و ( h-Index بسیار بالا) و یا دانشیار با سابقه پژوهشی درخشان و مورد تائید شورای پژوهشی دانشگاه باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به رقابتی بودن این سهمیه، سابقه پژوهشی استاد و فرد داوطلب در فرآیند اختصاص بودجه حائز اهمیت است.

انتهای پیام

کد N337153

وبگردی