آفتاب

تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به 2نقطه نوار غزه

تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به 2نقطه نوار غزه

تهران – ایرنا سخنگوی وزارت کشور غزه روز شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی صبح شنبه به یک پایگاه گردان های ˈالقسامˈ شاخه نظامی جنبش حماس در جنوب نوار غزه، حمله هوایی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از غزه در سرزمین های فلسطینی، ˈایاد البزمˈ سخنگوی وزارت کشور غزه افزود که یک فروند بالگرد آپاچی رژیم صهیونیستی، با شلیک موشک به یک پایگاه آموزشی گردان های قسام در ˈخان یونسˈ در جنوب نوار غزه حمله هوایی کرده است.

به گفته البزم ، باوجود آنکه خسارت هایی به این پایگاه وارد شده، اما تلفاتی به بار نیامده است.

درهمین حال شاهدان از اصابت دستکم یک موشک به محوطه میانی این پایگاه خبر دادند که منجر ایجاد گودال بزرگی و آتش سوزی در این مکان گردید.

همچنین به گفته البزم، بالگردهای آپاچی رژیم صهیونیستی، 2 فروند موشک به یک نقطه بدون سکنه در ˈتل السلطانˈ در غرب رفح شلیک کردند که تلفات و خسارت هایی نداشت.

به گفته شاهدان این منطقه خالی از سکنه که هدف قرارگرفته است، نزدیک یک پایگاه آموزشی نظامی کمیته های مقاومت مردمی در شهر ˈرفحˈ در جنوب باریکه غزه قرار داشته است.

این در حالیست که رژیم صهیونیستی چند ساعت پیش مدعی شده بود که رزمندگان نیروهای فلسطینی روز شنبه اقدام به شلیک موشک از نوار غزه به جنوب خاک فلسطین اشغالی کرده اند که موجب به بار امدن تلفات و خسارت هایی نشده است.

خاورم**1486**1547
کد N336660

وبگردی