آفتاب

خبرنگار آرژانتینی: تفاوتی بین ایران و آرژانتین نیست!

خبرنگار آرژانتینی: تفاوتی بین ایران و آرژانتین نیست!

خبرنگار خبرگزاری رسمی آرژانتین می‌گوید در جام‌جهانی تفاوتی بین تیم های ایران و آرژانتین وجود ندارد.

خبرنگار خبرگزاری رسمی آرژانتین می‌گوید در جام‌جهانی تفاوتی بین تیم های ایران و آرژانتین وجود ندارد.

ساباتو ماریو در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به برزیل، درباره آن چیزی که از تمرین تیم ملی ایران دیده است، گفت: واقعیت این است که نتوانستم خیلی تمرین ایران را بیبنم اما این را خوب می‌دانم که ایران به خوبی در حال آماده شدن برای جام‌جهانی است. فکر می‌کنم بازی روز دوشنبه فرصت خوبی است که بتوانم بیشتر درباره ایران اطلاعات به دست آورم و حتما برای این دیدار به کوریتیبا سفر خواهم کرد.

او در پاسخ به این سوال که بعد از قرعه‌کشی جام‌جهانی خیلی‌ها در ایران از رویارویی برابر آرژانتین ترسیدند، گفت: همه بازی‌ها در جام‌جهانی سخت و مشکل است. شما نمی‌توانید در رویدادی مثل جام‌جهانی تفاوتی بین تیم‌ها پیدا کنید. ایران، آرژانیتن، استرالیا، اسپانیا و آلمان همه در جام‌جهانی مثل هم هستند. البته ما بازیکنان بزرگی داریم. مسی، دی‌ماریا، هیگواین قدرت تهاجمی ما را به حدی بالا بردند که خیلی‌ها ما را مدعی نخست قهرمانی می‌دانند اما از آن طرف تیم ما در خط دفاع مشکل دارد و همان قدر که در حمله خوب هستیم در دفاع ضعف داریم و این کار ما را سخت می‌کند.

ماریو در پاسخ به این سوال که آرژانتین در جام‌جهانی نتایج عجیب زیادی گرفته است و آیا برابر ایران نیز امکان شگفتی هست یا خیر، گفت: تکرار می‌کنم همه بازی‌ها در جام‌جهانی سخت است. اگر ایران بتواند یک گل بزند آن وقت همه تیم ما حمله می‌شود و در این شرایط کار خط دفاعی ما سخت می‌شود. دفاع ما ضعف دارد اما من به تیم آرژانتین امیدوارم.

او درباره این که آیا دیگو مارادونا در بازی ایران و آرژانتین در ورزشگاه خواهد بود، گفت: او اکنون در شهر ریو است اما نمی‌دانم در بازی با ایران به ورزشگاه خواهد آمد یا خیر. او مفسر یکی از شبکه‌های تلویزیون آرژانتین است و شاید نتواند در ورزشگاه باشد.

انتهای پیام

کد N336516

وبگردی