آفتاب

روایت محمد غرضی از دیدار نامزدهای انتخابات ۹۲ با رئیس‌جمهور

روایت محمد غرضی از دیدار نامزدهای انتخابات ۹۲ با رئیس‌جمهور

تسنیم نوشت:

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم به تشریح نشست امروز حسن روحانی با رقبای انتخاباتی خود در سال ۹۲ پرداخت.

سیدمحمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم ، به تشریح جلسه امروز رئیس جمهور با رقبای خود در سال ۹۲ پرداخت و گفت: در این جلسه به غیر از علی‌اکبر ولایتی که امروز عازم چین شده است مابقی آقایان حضور داشتند و از طرف دولت هم محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی روحانی شرکت کرده بودند.

وی با بیان اینکه این جلسه ظهر امروز و پس از پایان نشست خبری روحانی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: فلسفه جلسه بزرگداشت حماسه ۲۴ خرداد بود و مهمترین مباحثی که از سوی آقایان مطرح شد این بود که مردم در انتخابات سال گذشته از مسئولان جلو افتادند. در حالی که خیلی‌ها سال پیش می‌گفتند مشارکت خوب نخواهد شد اما ۷۰ درصد پای صندوق‌های رای شرکت کردند و این حضور باعث شکسته شدن شمشیر آمریکا شد.

غرضی ادامه داد: در این جلسه حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور نیز بر این نکته تاکید کرد که ما باید ۲۴ خرداد را عزیز بداریم چرا که ملت آن را خلق کردند.

وی افزود: همچنین رئیس جمهور بر بحث وحدت و انسجام ملی در داخل تاکید کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم اضافه کرد: در این جلسه همچنین بر این موضوع تاکید شد که اگر ۱۵ میلیون دیگر هم در انتخابات سال گذشته شرکت می‌کردند مسئله هسته‌ای ما راحت‌تر حل می‌شد و امروز دشمن دیگر برای خود شأن قائل نمی‌شد و همچنین ابراز امیدواری شد که در آینده همین افراد در پای صندوق‌های رای بیایند تا قدرت سیاسی ما بهتر و محکم‌تر تثبیت شود.

 

23503

کد N336459

وبگردی