آفتاب
در گفتگو با مهر مطرح شد:

انگیزه بالا، باعث درخشش ملی‌پوشان در جام جهانی می‌شود

انگیزه بالا، باعث درخشش ملی‌پوشان در جام جهانی می‌شود

اصفهان – خبرگزاری مهر: بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشور اعلام کرد انگیزه بالای ملی‌پوشان ایران باعث درخشش آنها مقابل تیم‌های بزرگ می‌شود

علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم ملی و دیدارهای تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: شرایط تیم ملی برای رقابتهای جام جهانی مناسب است و اردوهای مورد نیاز برای تیم ملی برگزار شده و بازیکنان تیم برای مسابقات جام جهانی انگیزه دارند.

وی در ادامه افزود: بازیکنان در بازی‌‌های تدارکاتی بسیاری شرکت کرده‌اند و باید گفت پیروزی مقابل تیم‌های خارجی حاضر در جام جهانی، بازیکنان ما را باانگیزه‌تر می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه امیدوار است تیم ملی بازی‌های خوبی را در جام جهانی از خود ارائه کند، تصریح کرد: رقابتهای جام جهانی قابل پیش‌بینی نیست اما شرایط تیم ملی در اردوهای برگزار شده، مناسب بود.

وی ادامه داد: تیم ملی در اردوی آفریقا و اتریش و بازی‌های تدارکاتی، بهتر از قبل بوده و نتایج این تیم نیز خوب بود اما به هر حال جام جهانی با همه بازی‌های دوستانه تفاوت دارد و بازیکنان در این رقابت‌ها از جان مایه می‌گذارند.

شجاعی با بیان اینکه نمی‌شود جام جهانی را پیش‌بینی کرد، گفت: بازیکنان می‌دانند که در رقابت‌های جام جهانی زیر ذره‌بین هستند، بنابراین می‌خواهند شایستگی خود را به همه نشان دهند. من امیدوارم سه بازی بسیار خوب از تیم ملی ایران شاهد باشیم.

کد N336350

وبگردی