آفتاب

استفاده از داعش به صورت تزریقی، خوراکی و ...

استفاده از داعش به صورت تزریقی، خوراکی و ...

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز

رضا ساکی

اگر فکر می‌کنید داعش مصرف داخلی ندارد سخت در اشتباه هستید. برخی رسانه‌ها هفته پیش داعش را نه فقط تا 50 کیلومتری ایران بلکه تا قصرشیرین هم آوردند. روز پنج‌شنبه پیامی در یکی از گروه‌های وایبری منتشر شد که داعش به قصرشیرین رسیده است و فرمانده سپاه و ارتش فرمان آماده‌باش دادنده‌اند و نیروها در حال اعزام شدن به قصرشیرین هستند و مردم قصرشیرین هم در حال تخلیه هستند. این عین پیامی است که آمده بود. بعد در آن گروه همه شروع کرده بودند به واویلا کردن که داعش آمد. یعنی اگر برخی از کشورها همراه مالی داعش هستند برخی هم در داخل کشور همراه رسانه‌یی داعش هستند.

یعنی برای ایجاد دلواپسی در کشور وسیله مهم نیست هدف مهم است حتی اگر وسیله داعش باشد. یعنی می‌خواهم خدمت‌تان عرض کنم که این‌قدر که برخی از دوستان دوست دارند داعش به مرزهای ایران برسد خود داعش دوست ندارد.

اما برخی از موارد استفاده از داعش به صورت تزریقی و خوراکی و مالشی:

هر بیست‌وچهار ساعت یک بار به صورت پودر شایعه و پخش ترانه‌ای با عنوان «بچه‌ها داعش اومد» کلا بیان‌کننده این قضیه است که الان وحدت ملی برای مبارزه با داعش لازم است لذا دیگر به آن هشت سال گیر ندهید که داعش می‌خواهد از همین شکاف بین ما استفاده کند.

هر دوازده ساعت یک بار به صورت آمپول شایعه و رسیدن داعش به فلان کیلومتری ایران در مذاکرات هسته‌یی اخلال ایجاد می‌کند.

هر هشت ساعت یک بار به صورت کپسول شایعه ورود داعش به ایران باعث می‌شود مردم پرونده م.ر را فراموش کنند.

هر شش ساعت یک بار به صورت قرص شایعه ورود داعش به بغداد، ضد پرونده بنزین مزخرف دولت سابق عمل می‌کند.

هر یک ساعت یک بار به صورت قطره شایعه در چشم باعث ندیدن 26 خودرویی می‌شود که دوستان تحویل ریاست‌جمهوری نداده‌اند.

هر نیم ساعت یک بار به صورت قرص جوشان شایعه سقوط عراق، استرس در جامعه ایجاد می‌کند تا جامعه بداند اگر ما نرفتیم مسابقات را از نزدیک ببینیم لذا نمی‌گذاریم شما هم با خیال راحت در خانه ببینید.

هر یک ربع ساعت یک بار به صورت پماد موضعی شایعه باعث بی‌حسی می‌شود و فضا را برای ایراد سخنرانی تکراری دوستان آماده می‌کند.

باقی بقای‌تان!

انتهای پیام

کد N335817

وبگردی