آفتاب

مولاوردی: دولت تدبیر و امید مصمم به شکست قفل تحریم‌هاست

مولاوردی: دولت تدبیر و امید مصمم به شکست قفل تحریم‌هاست

معاون رییس جمهور در امورزنان و خانواده گفت: مردم در انتخابات 24 خرداد 92 با حضور در پای صندوق‌های رأی به تمامی بداخلاقی‌های سیاسی و تصمیمات سطحی و غیرکارشناسی انجام شده در طول 8 سال گذشته، مهر بطلان زدند.

به گزارش خبرنگار«زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه آذربایجان غربی، شهیندخت مولاوردی، در اولین گردهمایی حامیان دولت تدبیر و امید که به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) در سالن اداره کل برق ارومیه برگزار شد، افزود: اکثر مردم در اوج نا امیدی، پای صندوق‌های رای حاضر شده و به امید آینده‌ای بهتر رأی دادند.

وی با بیان اینکه 24 خرداد سال 92، روز بازگشت کشور به تدبیر و اعتدال بود، اظهارکرد: ملت در این انتخابات ریاست جمهوری به فردی رأی دادند که ایجاد آسایش در سیاست، گفت‌وگو بر اساس دیپلماسی، تدوین حقوق شهروندی و اجرای حقوق ملت طبق قانون اساسی، ایجاد وحدت و فراهم سازی شرایط رشد فرهنگی، شخصیتی و اقتصادی شهروندان را وظیفه خود می‌داند.

مولاوردی سند چشم انداز 20 ساله را از مهمترین اهداف راهبردی نظام دانست و تصریح کرد: طی 8 ساله دولت قبلی، عدم موفقیت و تخریب زیر ساخت‌های کشور در شرایطی انجام شد که درآمد نفتی ایران از58 میلیارد دلار به 118 میلیارد افزایش پیدا کرد ولی در مقابل نرخ رشد سرمایه گذاری از 8.7 درصد به منفی یک درصد، نرخ بیکاری از 11 درصد به 12.1 درصد و تورم نیز از 10 درصد به 30.5 درصد رسید.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه، کاهش ارزش پول ملی، وضعیت معیشتی مردم را نشانه رفت، گفت: استبداد رأی در تصمیمات، عدم استفاده از کارشناسان، عدم اجرای مقررات و انتصاب مدیران بدون توجه به دانش و سطح توانایی آنان، کشور را در شرایط اسف بار قرار داد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در رابطه با اینکه، " انقلاب اسلامی انفجار نور بود" اذعان کرد: براستی که انقلاب اسلامی انفجار نور بود ولی بعدها به انفجاری از تبلیغات تبدیل شد.

مولاوردی با اشاره به اینکه مردم در مقابل تغییر وضع موجود و یا ادامه وضع موجود به تغییر رأی دادند، خاطر نشان کرد: سوء مدیریت دولت گذشته و به دنبال آن تحریم‌های شکل گرفته مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرد که از مهمترین آنها می‌توان به بیکاری اشاره کرد.

وی افزود: تحریم‌ها ظلم بزرگی برای ملت و کشور بود که برخی‌ها در داخل کشور سود زیادی از آن بردند و همان افراد هم اکنون نیز مخالف برداشته شدن تحریم‌ها هستند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید مصمم به شکست قفل تحریم‌هاست، اظهارکرد: راه تقابل با دنیا راه موفقی نبود که لطمه‌های سنگینی وارد کرد، دولت اعتقاد به مذاکرات برد برد در سیاست خارجی دارد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بر حفظ شأن ملی و دفاع از آبروی کشور معتقد است.

وی در پایان با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در رابطه با تبدیل شدن به قطب بهداشت و درمان منطقه و توسعه صنعت گردشگری در کشور، گفت: دولت برآمده از مردم مستلزم حمایت از مردم است.

انتهای پیام

کد N335268

وبگردی