آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛ 

گزارش سایت AFC از شکست استرالیا/ نقش بهترین بازیکن آسیا در برد شیلی!

گزارش سایت AFC از شکست استرالیا/ نقش بهترین بازیکن آسیا در برد شیلی!

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی با اشاره به شکست اولین نماینده این قاره در جام جهانی برزیل، به نقش "خورخه والدیویا" بازیکن شیلی که عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه دارد، اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از مسابقات گروه دوم جام جهانی برزیل، تیم فوتبال شیلی برابر استرالیا با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید تا قاره آسیا این دوره از مسابقات جام جهانی را با شکست آغاز کند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به شکست استرالیا برابر شیلی، به نقش "خورخه والدیویا" بازیکن تیم شیلی اشاره کرده که در سال 2008 و 2009 در تیم العین امارات توپ می‌زده است: " شیلی در بازی برابر استرالیا با به ثمر رساندن دو گل در فاصله دو دقیقه، این مسابقه را تند و تیز آغاز کرد... شیلی برای شکستن دفاع استرالیا فقط 12 دقیقه زمان نیاز داشت تا الکسیس سانچز تیمش را جلو اندازد."

 

در ادامه این مطلب آمده است: "خورخه والدیویا بازیساز پیشین تیم العین امارات که در سال 2009 موفق شده بود عنوان بهترین بازیکن لیگ امارات و همچنین عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کند، موفق شد دو دقیقه بعد از گل سانچز، برای شیلی گلزنی کند."

در بخش پایان این مطلب می‌خوانید: "شیلی در حالی که تیم برتر میدان به نظر می‌رسید و فرصت‌هایی برای گلزنی‌های بیشتر داشت در دقیقه 35 توسط "کیهیل" گل خورد ... شیلی با بهره گیری از یک ضد حمله سریع و در حالی که دفاع استرالیا خسته بود موفق شد توسط "ژان بیسجور" گل سوم را به ثمر برساند."

کد N335005

وبگردی