آفتاب

واکنش خونسرد دیگو کاستا به هو شدن از سوی برزیلی‌ها!

واکنش خونسرد دیگو کاستا به هو شدن از سوی برزیلی‌ها!

مهاجم برزیلی تبار تیم ملی فوتبال اسپانیا می گوید این تیم دیگر حق اشتباه کردن ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) دیگو کاستا هم پس از بازی اعتراف کرد که در اوج نبوده است. کاستا که یک پنالتی برای تیمش گرفت گفت: باید این لحظات سخت را پشت سرگذاریم و به آینده فکر کنیم. در دیدار آینده خود دیگر نباید اشتباه کنیم. دیدار بسیار سخت و حساسی برابر شیلی داریم. اگر می خواهیم که صعود کنیم. باید در این دیدار به پیروزی برسیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا برابر شیلی شکست تلخ برابر هلند را جبران کنیم.

اوادامه داد: ما می دانیم که چگونه در دیدار بعدی جبران کنیم. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و گل نخست بازی را هم به ثمر رساندیم. هیچ کس پیش بینی نمی کرد که ما با 5 گل برابر هلند تن به شکست دهیم. از این شکست بسیار ناراحت هستیم. نتوانستم بازی خوبی را به نمایش گذارم.

در دیدار تیم ملی اسپانیا برابر هلند هربار که دیگو کاستا صاحب توپ می شد تماشاگران برزیلی او را هو می کردند تا اعتراض خود را به تصمیم جنجالی او و حضور در تیم ملی اسپانیا نشان دهند. کاستا در این باره گفت: اعتراض تماشاگران طبیعی بود. من تیم ملی فوتبال اسپانیا را به برزیل ترجیح دادم و آنها حق دارند که اعتراض کنند.

آندرس اینیستا، هافبک ملی پوش آبی-اناری‌ها هم انتظار شکست سنگین برابر هلند را نداشت اما معتقد است که او و هم تیمی هایش می توانند جبران کنند: "هیچ کس از ما انتظار چنین شکست تلخی را نداشت. شکست برابر هلند آن هم با نتیجه 5 بر یک برای ما دور از انتظار بود. تلاش می کنیم تا در دیدار برابر شیلی جبران کنیم. شب تلخی را پشت سرگذاشتیم و همه ما از این شکست بسیار ناراحت هستیم. اما باید این لحظات سخت را پشت سر بگذاریم. ما آنقدر باتجربه هستیم که با این لحظات خود را وفق دهیم. الان دیگر نوبت آن است که به دیدار حساس برابر شیلی فکر کنیم. این دیدار برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد. درست است که برابر هلند با نتیجه 5 بر یک تن به شکست دادیم اما هنوز شانس صعود داریم و باید در دیدار بعد جبران کنیم.

انتهای پیام

کد N334914

وبگردی