آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

دژاگه: ایران می‌تواند همه را سورپرایز کند/ اینجا هستم برای مسائل ورزشی!

دژاگه: ایران می‌تواند همه را سورپرایز کند/ اینجا هستم برای مسائل ورزشی!

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به وضعیت تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت: تیم ملی فوتبال ایران این شانس را دارد که همه را در جام جهانی سورپرایز کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از سائوپائولو برزیل، دژاگه ضمن بیان مطلب فوق افزود: فکر می کنم ما نباید فقط به آرژانتین فکر کنیم. هر تیم خیلی قوی هستند. ما باید به تیم خودمان نگاه کنیم و سعی کنیم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. بازی اول خیلی مهم هست در این تورنمنت ها. امیدوارم استارت خوبی داشته باشیم. تیم ما خیلی خوب کار می کند و ان شالله بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در مورد تیم ملی می تواند از مرحله اول به دور بعد صعود کند گفت: من فکر می کنم در فوتبال همه چیز می تواند اتفاق بیفتد. من تیم ملی ایران را خیلی خوب می بینم. از وقتی به اردوی تیم ملی آمده ام همه بچه ها و مربی خیلی خوب کار می کنند و همه حاضر هستند برای حضور در جام جهانی. ما این شانس را داریم که سورپرایزی را در جام جهانی به همه نشان دهیم.

دژاگه خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تیم ملی باید در کار دفاعی و حمله با یکدیگر شرکت کنند. شرایط جام جهانی به گونه ایست که باید همه تیم در برنامه های تاکتیکی شرکت کنند. چه زمانی که در فاز حمله حضور داریم و چه زمانی که می خواهیم دفاع کنیم. همه باید با هم باشیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوال یک خبرنگار خارجی که از او در مورد تدابیر شدید امنیتی پیرامون تیم ملی فوتبال ایران و آمریکا در شهر سائوپائولو پرسیده بود گفت: من اینجا هستم تا در مورد مسائل ورزشی صحبت کنم و در مورد فوتبال حرف بزنم.

دژاگه در مورد اینکه آیا از تجربیاتش در لیگ انگلیس به بازیکنان ایران هم چیزی منتقل خواهد کرد گفت: قطعا اینطور خواهد بود و هر کمیک که از دستم بربیاید در خدمت بازیکنان تیم ملی خواهم بود و تجربیاتم را به انها منتقل خواهم کرد. برای تیم ملی فوتبال ایران خوب هست که تیم های دیگر از تیم ایران اطلاعاتی ندارند و ما می توانیم برای تیم های دیگر یک سورپرایز داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا در تیم فولهام باقی خواهد ماند یا نه گفت: من یکسال دیگر با این تیم قرارداد دارم اما قعلا تمرکزم روی جام جهانی است و در این مورد فکر نمی کنم.

کد N334709

وبگردی