آفتاب

سرلشکر فیروزآبادی: «جانم فدای رهبر»، همان سبک زندگی مهدوی است

سرلشکر فیروزآبادی: «جانم فدای رهبر»، همان سبک زندگی مهدوی است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: بهترین راهنما برای اخلاق و سبک زندگی مهدوی، سبک زندگی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در مراسم اختتامیه دهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت، گفت: رسول‌الله(ص)، اصحاب منتجبین آن حضرت و در رأس آنها علی ابن ابیطالب(ع)، اهل بیت پیامبر و ائمه معصومین و در زمان ما حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اسوه اخلاق و سبک زندگی مهدوی هستند.

وی در ادامه خطاب به حاضران اظهار کرد: من به نمایندگی از میلیون‌ها بسیجی آمده‌ام که به شما بگویم اخلاق و سبک زندگی مهدوی، یک کلمه و آن، «جانم فدای رهبر» است.

فیروزآبادی با بیان اینکه "خانه امام(ره) در نجف، قم و جماران، به عنوان سبک زندگی مهدوی است"، خاطرنشان کرد: زندگی روزانه امام (ره) و مقام معظم رهبری، سبک زندگی مهدوی است.

وی خاطرنشان کرد: برای ما سبک زندگی اباذر، سلمان و عمار و سایر اصحاب را می‌گفتند و کتاب می‌نوشتند و ما به جان می‌خریدیم و باور می‌کردیم و خودمان را بر آن اساس می‌خواستیم بسازیم و امروز همان سبک زندگی را در ولایت فقیه می‌بینیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با اشاره به زندگی مقام معظم رهبری اظهار کرد: کل اثاث زندگی رهبر معظم انقلاب به اندازه بار یک وانت نیسان نمی‌شود.

فیروزآبادی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: این آوازه اسلام در جهان از سبک زندگی این بزرگواران است و این را باید تدوین کرده و ارائه کنید. در واقع امامت یعنی همین اسوه سبک زندگی اخلاق و زندگی. امام مهدی (عج) زنده، ناظر، حاضر و اسوه اصلی ماست و حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارقه‌ای از خورشید درخشان مهدویت هستند.

انتهای پیام

کد N334642

وبگردی