آفتاب
آخرین اخبار از اردوی تیم ملی؛

تمرین ملی پوشان پیش از مراسم افتتاحیه/صدای انفجار در اطراف کمپ ایران!

تمرین ملی پوشان پیش از مراسم افتتاحیه/صدای انفجار در اطراف کمپ ایران!

در حالی که مسابقه افتتاحیه جام جهانی بین تیم های برزیل میزبان و کرواسی برگزار می شد، صدای انفجار مواد محترقه در اطراف کمپ شنیده می شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان که به منظور شرکت در بیستمین دوره مسابقات جام جهانی 2014 در برزیل حضور دارد، پیش از مراسم افتتاحیه این رقابت ها تمرینات خود را برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، برخلاف هوای ابری صبح، هوا تقریبا آفتابی و گرمتر بود و تمرینات در این هوا برگزار شد، بازیکنان تمرینات خود را با دویدن و گرم کردن بدون توپ در زمین آغاز کردند.

هاشم بیک زاده که با مصدومیت روبروست در تمرین و گرم کردن سایر بازیکنان را همراهی می کرد. البته بیک زاده پس از گرم کردن و در زمان انجام تمرینات تاکتیکی بازیکنان به همراه برونو و لوسیانو مربیان تجزیه و تحلیل بدنی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

بازیکنان تیم ملی پس از گرم کردن با توپ، به زمین اصلی کمپ آمده و تمرینات اختصاصی و تاکتیکی خود را در زمین کوچک و با انجام فوتبال فشرده ادامه دادند.

در تمام طول تمرین تیم ملی و با توجه به شروع مسابقات جام جهانی و در حالی که مسابقه افتتاحیه جام جهانی بین تیم های برزیل میزبان و کرواسی در شهر سائوپائولو برگزار می شد، صدای انفجار مواد محترقه در اطراف کمپ و البته تا دوردست ها و به خصوص پس از به ثمر رسیدن گل برای برزیل شنیده می شد.

بازیکنان تیم ملی یک نیمه از دیدار تیم های برزیل و کرواسی را در کمپ و نیمه دوم را در هتل محل اقامت و به صورت دسته جمعی و با حضور همه اعضای تیم و کادر فنی تماشا کردند.

پس از اتمام تمرین بختیار رحمانی و دانیال داوری با رسانه های حاضر و تلویزیون فیفا مصاحبه کردند.

بیستمن دوره مسابقات جام جهانی برزیل بامداد امروز جمعه به وقت تهران با انجام دیدار تیم های برزیل و کرواسی آغاز شد و تیم میزبان توانست با نتیجه سه بریک حریف را در نخستین گام شکست دهد.

تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در این رقابت ها در گروه F قرار دارد و با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی هرزگوین هم گروه است.

نخستین بازی تیم ملی ایران روز دوشنبه (26 خرداد ماه) در شهر کوریتیبا برزیل و مقابل تیم نیجریه انجام خواهد شد.

کد N333966

وبگردی