آفتاب

مناجاتی: سیستم بسته کی‌روش می‌تواند به کمک ما بیاید

مناجاتی: سیستم بسته کی‌روش می‌تواند به کمک ما بیاید

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید ملی‌پوشان ایران مقابل آرژانتین می‌توانند بازی بهتری را از خود نمایش دهند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید ملی‌پوشان ایران مقابل آرژانتین می‌توانند بازی بهتری را از خود نمایش دهند.

مهدی مناجاتی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خاطر نشان کرد: مطمئنا آرزوی هر ایرانی موفقیت تیم ملی کشورش در جام جهانی است و از یاد نبریم ما همیشه از نشدن‌ها، شدن‌ها را به ارمغان آورده‌ایم. پیروزی‌های ایران مقابل استرالیا، آمریکا و یا دیدارهای مشابه همگی نشان از آن دارد که ایران می‌تواند در لحظات حساس بهترین نتیجه را بگیرد

او در مورد شرایط تیم ملی ایران در گروه خود نیز اظهار کرد: برخی تیم‌های هم گروه ایران در جام جهانی 2014 را ساده فرض می‌کنند و در این میان آرژانتین را از پیش برنده می‌دانند، در صورتی که این برداشت نادرست است. اتفاقا تیم ملی ایران در مقابل تیم آرژانتین که تیمی تاکتیکی است بهتر بازی می‌کند و در مقابل تیم‌های قدرتی و پربرخورد کمی به مشکل برمی‌خورد.‌

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: در آخرین دیدارهای تدارکاتی کی‌روش یک سیستم بسته را ارائه داد که این سیستم می‌تواند در جام جهانی به کمک ما بیاید و باید در دیدارهای خود چشم به ضد حمله‌ها و شروع مجددها داشته باشیم تا بتوانیم فرصت‌های گل‌زنی را مهیا کنیم.

مناجاتی در پاسخ به این سوال که نقطه قوت ایران کدام بخش می‌تواند باشد نیز گفت: تیم ملی ایران در خط هافبک می‌تواند خوب ظاهر شود و تغذیه کننده‌های مناسبی داشته باشد. ما در این خط بازیکنان پر قدرت و خوبی داریم که می‌توانند کمک بسیاری را به تیم ایران نمایند.

او در مورد شانس‌های قهرمانی در این دوره از رقابت‌های جام جهانی نیز گفت: در حال حاضر تیم‌های برزیل، آرژانتین، آلمان و اسپانیا شانس‌های نخست قهرمانی هستند و در این میان یکی از تیم‌های آفریقایی هم با احتمال کم‌تر شاید بتواند شانس قهرمانی داشته باشد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چه کسی ‌می‌تواند عنوان بهترین بازیکن را کسب کند نیز خاطر نشان: مسی، رونالدو و نیمار می‌توانند بهترین بازیکنان این جام باشند.

مناجاتی تصریح کرد: چرا در میان بازیکنان خودمان به دنبال پدیده نباشیم؟ در میان بازیکنان ایران پدیده‌های خوبی به چشم می‌خورند که پتانسیل بالایی دارند.

انتهای پیام

کد N333716

وبگردی