آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

هدیه سرمربی فولاد به فردوسی‌پور/ اسکوچیچ: کرواسی می‌تواند برزیل را ببرد

هدیه سرمربی فولاد به فردوسی‌پور/ اسکوچیچ: کرواسی می‌تواند برزیل را ببرد

سرمربی کروات تیم فوتبال فولاد خوزستان پیراهن کشور خود را به عادل فردوسی‌پور اهدا و اعلام کرد تیم ملی کرواسی می‌تواند در دیدار افتتاحیه جام جهانی برزیل را در خانه‌اش شکست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم فوتبال فولاد خوزستان در حاشیه برگزاری برنامه "2014" که از شبکه سوم پخش می‌شود، پیراهن کشور خود را به عادل فردوسی‌پور یکی از مجریان این برنامه اهدا کرد. اسکوچیچ با گفتن جمله "ما هواداران کم داریم و می‌خواهم یک هواداران به فوتبال کشورمان اضافه کنیم" این پیراهن را به فردوسی‌پور داد.

اسکوچیچ همچنین در خصوص دیدار افتتاحیه جام جهانی 2014 بین برزیل و کرواسی اظهار کرد: ما مردم مغروری هستیم و به کشور خود افتخار کرده و برای موفقیت کشور خود نهایت تلاشمان را می‌کنیم. من معتقدم که بازی را می‌توانیم یک بر صفر ببریم و در این دیدار راکیدیچ برای تیم ملی کرواسی گلزنی خواهد کرد.

وی در همین خصوص افزود: چرا باید برای بردم برزیل امیدوار نباشیم. درست است بازی در برزیل برگزار می‌شود اما آنها برای بردن در اولین بازی خود تحت فشار زیادی هستند. آخرین باخت تیم ملی برزیل در اولین بازی خود در ادوار مختلف جام جهانی به سال 1938 باز می‌گردد که این موضوع سخت بودن کار را برای ما نشان می‌دهد.

سرمربی فولاد تنها مشکلی که بازیکنان کرواسی دارند را تطبیق با شرایط آب و هوایی برزیل دانست و گفت: برزیل برای آنکه در نخستین بازی خود به سه امتیاز برسد از همان ابتدا تیم ما را تحت فشار قرار می‌دهد که این موضوع کار را برای مدافعان ما سخت خواهد کرد.

کد N333407

وبگردی