آفتاب
در ادامه رایزنی های دیپلماتیک در خصوص تحولات عراق؛

ظریف با دبیران کل سازمان ملل ، همکاری اسلامی و همتایان ترک، قطری و اماراتی گفتگو کرد

ظریف با دبیران کل سازمان ملل ، همکاری اسلامی و همتایان ترک، قطری و اماراتی گفتگو کرد

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه رایزنی های دیپلماتیک در خصوص تحولات عراق طی تماس تلفنی با دبیر کل سازمان ملل و دبیر کل سازمان همکاری اسلامی و وزرای خارجه کشورهای ترکیه ، قطر و امارات بر ضرورت وحدت اسلامی ، اقدام مشترک و هماهنگ در مقابله با تروریسم تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،در ادامه رایزنی های دیپلماتیک کشورمان در خصوص تحولات عراق، وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز طی تماس های تلفنی متعدد با تعدادی از همتایان خود از کشورهای مختلف گفتگو تبادل نظر کرد.

 ظریف در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل ضمن هشدار نسبت به ماهیت فرامرزی تروریسم تکفیری، بر مسئولیت سازمان ملل در حمایت جدی و موثر از دولت و ملت عراق در مقابله با تروریسم تأکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در گفتگو با دبیر کل سازمان همکاری اسلامی و وزرای خارجه کشورهای ترکیه ، قطر و امارات ، بر ضرورت وحدت اسلامی ، اقدام مشترک و هماهنگ در مقابله با تروریسم و حمایت از دولت و ملت عراق در برابر موج روبه رشد حملات تروریست ها تأکید کرد.

در این گفتگوها شخصیت ها و مقام های یادشده ، ضمن تشکر از ظریف نسبت به تماس برقرار شده و اعلام اشتراک نظر با وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر خطر فراگیر و جهان شمول تر تأکید کردند.

کد N333381

وبگردی