آفتاب
با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

تجدید پیمان وزیر و مدیران عالی وزارت اطلاعات با آرمانهای امام (ره) و رهبری

تجدید پیمان وزیر و مدیران عالی وزارت اطلاعات با آرمانهای امام (ره) و رهبری

تهران- ایرنا- وزیر و مدیران عالی وزارت اطلاعات روز پنجشنبه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمانهای والای آن امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، وزیر، قائم مقام، معاونان و مشاوران وزارت اطلاعات امروز در آستانه میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) به مناسبت هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) به نمایندگی از طرف سربازان گمنام امام زمان (عج) در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) حضور یافتند.

وزیر و مدیران عالی وزارت اطلاعات هنگام حضور در حرم مطهر امام راحل با استقبال رسمی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی نوه امام مواجه شده و با اهدا گل و نثار فاتحه با آرمان های آن امام والا مقام و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

پس از برگزاری نماز جماعت، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج) گفت: ما آمده ایم تا با آرمانهای والای حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کرده و اعلام کنیم که با جان و دل این راه را طی خواهیم کرد.

علوی افزود: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بر مبنای ارزشهای الهی و بر اساس رهنمودهای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به عنوان یک تشکیلات ارزش محور و شرع محور شکل گرفت.

وزیر اطلاعات ادامه داد: امام خمینی(ره) به ما آموختند که توان خود را در مقابله با دشمنان قرار دهیم و مشاور امین مسوولان باشیم. سعی ما بر این است که هزینه های تامین امنیت را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات کم هزینه ترین سازمان اطلاعاتی در جهان است، توضیح داد: وزارت اطلاعات یک سازمان مردمی است و ما امروزه اطلاعات 70 میلیونی داریم همانگونه که در زمان امام خمینی (ره) اطلاعات 36 میلیونی داشتیم.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: مردم با یک احساس دلبستگی به نظام، تعامل خوبی با دستگاه های اطلاعاتی دارند و داوطلبانه اطلاعات خود را در اختیار وزارت اطلاعات می گذارند.

علوی با اشاره به اینکه قدرت کاری وزارت اطلاعات سخت افزاری نیست، گفت: الحمدالله امروزه نیروهای این وزارت از توان بالای علمی دانشگاهی و حوزی برخوردار است.

وی یادآور شد: تعداد قابل توجهی از نیروهای ما علاوه بر داشتن توان و تجربه بسیار مفید فنی و تخصصی، دارای مدرک دکتری، فوق لیسانس و درس خارج حوزه هستند و در مواجه با مشکلات امنیتی با راه کارهای علمی کار اطلاعاتی را پیش برده و به جای پرداختن به معلول ها توجه به علت ها در اولویت کاری دارند.

علوی گفت: مجاهدت های خاموش و خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عج) منجر به یک احساس امنیت خوبی در بین مردم شده است.

وی اظهار داشت: طی این مدتی که من توفیق خدمت در این وزارت را داشتم چالش های امنیتی با کمترین هزینه مدیریت شده است.

وی تصریح کرد: اقوام مختلف در کشور از جمله اعراب خوزستان، نظام را از خود دانسته و در حفظ امنیت کشور تلاش می کنند و خود را در تامین امنیت شریک می دانند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: احساس می کنم با ادامه این روند ضمن جلب رضایت حضرت ولی عصر (عج)، شادی روح امام (ره) لبخند رضایت رهبر معظم انقلاب را پیش رو خواهیم داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی نیز ضمن تبریک روز سرباز گمنام امام زمان(عج) و ابراز خوشحالی از حضور وزیر و مدیران عالی وزارت اطلاعات در مرقد امام (ره)، با نثار فاتحه یاد امام رضوان الله تعالی علیه، شهدای انقلاب به ویژه شهدای وزارت اطلاعات را گرامی داشت.

نوه امام گفت: با زحمات امام رضوان الله تعالی علیه و اهدا خون شهدا و تلاش های بسیار، امروز جمهوری اسلامی ایران ام القرای کشورهای اسلامی است.

وی افزود: با توجه به آیات و روایات این ام القرا می بایست چهار ویژگی داشته باشد که عبارتند از طاهر و پاک بودن، ایمن بودن، وسعت رزق برای مردم و گرایش قلوب مردم به سوی او.

سید حسن خمینی ادامه داد: ایجاد امنیت از صفات خداوند متعال است. الحمدالله شما اعتماد مردم و رهبری را جلب کرده اید مراقب باشید همیشه تحلیل واقعی خود را ارائه دهید.

نوه امام در پایان برای سربازان گمنام امام زمان (عج) آرزوی توفیق کرد.

سیام**9012**1436
کد N333248

وبگردی