آفتاب

کنایه وین رونی به رونالدو: برای من عنوان‌های تیمی ارزشمندتر است

کنایه وین رونی به رونالدو: برای من عنوان‌های تیمی ارزشمندتر است

مهاجم تیم ملی انگلیس معتقد است این تیم می‌تواند مدافعان ایتالیا را به دردسر بیندازد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وین رونی که یکی از امیدهای اصلی گلزنی انگگلیس در جام جهانی برزیل به شمار می‌رود، در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود اظهارات جالبی انجام داده است.

او با کنایه زدن به کریستیانو رونالدو هم‌بازی سابقش در منچستریونایتد گفت: من بازیکنی نیستم که نیاز به گرفتن عنوان‌های فردی داشته باشم. کریستیانو رونالدو بازیکنی است که باید این برای به دست آوردن این عنوان‌ها تلاش کند و شما هم او را به خاطر داشتن آن تحسین می‌کنید.

رونی گفت: من بیشتر دوست دارم که افتخارات را به عنوان عضوی از تیم به دست بیاورم. من تا به حال جایزه بهترین بازیکن لیگ انگلیس را به دست آورده‌ام اما این جایزه به هیچ وجه به اندازه کسب یک قهرمانی با منچستر شیرین و ارزشمند نیست. البته امسال هیچ جام و افتخاری به دست نیاورده‌ام اما امیدوارم که بتوانم در جام جهانی این کار را بکنم.

مهاجم ملی پوش منچستریونایتد با اشاره به اینکه می‌خواهد به همراه انگلیس قهرمانی جهان را به دست بیاورد، گفت: برای جام جهانی کاملا آماده‌ام. اگر بدانم که در زمین هستم بهترین بازی‌ام را انجام می‌دهم. همیشه به خودم فشار آورده‌ام که بهترین عملکرد را داشته باشم. شاید رسانه‌ها هم در چند وقت گذشته شدیدا من را تحت فشار گذاشته‌اند و من هم سعی کرده‌ام به آن پاسخ دهم. اما این جام جهانی برایم فرق می‌کند. این بار می‌خواهم از همه چیز لذت ببرم و به فکر فشارها نیستم. دوره‌های قبل هم لذت نبردم. می‌خواهم مطمئن باشم که از این جام خاطرات مثبتی با خودم به یادگار می‌گذارم.

رونی در پایان به مصاف حساس انگلیس و ایتالیا در نخستین بازی دو تیم در جام جهانی اینطور اشاره می‌کند: مدافعان ایتالیایی همیشه خود را در موقعیت خوبی قرار می‌دهند. اما اگر بخواهم صادق باشم، در صورتی که ما در بهترین روز خود باشیم آنها به شدت دچار مشکل می‌شوند. لیگ ایتالیا هیچ‌وقت جذابیت و هیجان لیگ انگلیس را نداشته است. حتی چند سال پیش که با میلان بازی کردیم، خط دفاع این تیم از جمله مالدینی و نستا دچار مشکل شدند و اگر در جام جهانی هم بهترین عملکردمان را داشته باشیم آنها را به دردسر می‌اندازیم.

انتهای پیام

کد N332633

وبگردی