آفتاب
آیت‌الله مکارم‌شیرازی:

حمایت مردم عراق از نیروهای نظامی، آرامش را به این کشور باز می‌گرداند

حمایت مردم عراق از نیروهای نظامی، آرامش را به این کشور باز می‌گرداند

یکی از مراجع عظام تقلید با صدور بیانیه‌ای به مناسبت حملات تروریستی به استان­‌های عراق، گفت: دولت عراق با پشتیبانی ملت فهیم آن کشور موفق به دفع فتنه اشرار و تروریست و پاکسازی آنها خواهد شد و حمایت مردم از قوای امنیتی و نظامی ثبات و آرامش را به این کشور بازخواهد گرداند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی در این پیام بیان کرده است:

اخبار مربوطه به تهاجم تروریست­‌های تکفیری به شهر مقدس سامرا و حمله وحشیانه به نینوا و مناطق اطراف آن موجب نگرانی شد. اینجانب ضمن توصیه به اتحاد و وحدت کلمه میان مسلمانان، از برادران شیعه و سنی خود در عراق می­‌خواهم نسبت به رفتار تروریست­‌های تکفیری بسیار هوشیار و بیدار باشند و از سرزمین خود با صلابت دفاع کنند.

تبعیت مردم متدین عراق از علما و مرجعیت دینی به ویژه در مقاطع حساس، بسیار حیاتی و مهم است و همراهی و همدلی مردم با یکدیگر موجب موفقیت و پیروزی آنان خواهد شد.

آیت الله مکارم شیرازی در این پیام از مجامع بین­‌المللی و رهبران دینی دنیا خواست تا ضمن محکومیت شدید این اعمال تروریستی، نسبت به بستن منابع مالی و پشتیبانی تکفیری­‌های جنایتکار اقدام کنند و الا آتش فتنه به زودی همه منطقه و حتی کشورهای غربی را فرا خواهد گرفت.

وی در پایان از خداوند متعال امنیت و آسایش مردم عراق و وحدت و اتحاد همه مسلمانان را مسألت کرد و از همه برادران و خواهران ایمانی خواست که در روز نیمه شعبان در جلسات خود ضمن دعا برای سلامتی و ظهور امام زمان (ارواحنا فداه) برای پیروزی ملت غیور عراق بر تروریست­‌ها جداً دعا کنند.

انتهای پیام

کد N332549

وبگردی