آفتاب
در پیام خاتمی به همایش «‌نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال» مطرح شد:

ضرورت فراهم آوردن فضای امن و آزاد برای مشارکت همگانی

ضرورت فراهم آوردن فضای امن و آزاد برای مشارکت همگانی

فراهم آوردن فضای امن و آزاد برای مشارکت همه آنان که به سربلندی ایران و برخورداری معنوی و مادی ملت می‌اندیشند؛ از اولویت‌هایی است که ملت و دولت و همه جریان‌های فعال و مسئولیت شناس سیاسی باید بدان اهتمام کنند.

رئیس دولت اصلاحات در پیامی به همایش« ‌نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال» ابراز امیدواری کرد طرح مباحث مبتلا به جامعه و گفتگو درباره آنها و یافتن راه‌های منطقی‌تر و بهتر به سوی اهداف والای انقلاب که ازجمله مهمترین آرمان‌های آن مردم‌سالاری سازگار با دین بوده است و هست و فراهم آوردن فضای امن و آزاد برای مشارکت همه آنان که به سربلندی ایران و برخورداری معنوی و مادی ملت می‌اندیشند از اولویت‌هایی است که ملت و دولت و همه جریان‌های فعال و مسئولیت شناس سیاسی باید بدان اهتمام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی اصغر احمدی دبیرکل محترم حزب همبستگی ایران اسلامی با سپاس از دعوت اینجانب برای شرکت در همایش آن حزب و پوزش از اینکه توفیق حضور نصیب نشد. همنیشینی و هم‌اندیشی دوستان امری مبارک است، به خصوص در این موقعیت حساس که ایران اسلامی بیش از هر زمان به همدلی و همراهی نیروهایی نیاز دارد که انقلاب را پاس می‌دارند و حاصل مبارک آن را گرامی.

امیدوارم شاهد هرچه بیشتر فعالیت‌های مسئولانه و جمعی تشکل‌ها و احزابی که همواره در مسیر صلاح و اصلاح امور حرکت کرده‌اند باشیم. طرح مباحث مبتلا به جامعه و گفتگو درباره آنها و یافتن راه‌های منطقی‌تر و بهتر به سوی اهداف والای انقلاب که ازجمله مهمترین آرمان‌های آن مردم سالاری سازگار با دین بوده است و هست و فراهم آوردن فضای امن و آزاد برای مشارکت همه آنان که به سربلندی ایران و برخورداری معنوی و مادی ملت می‌اندیشند؛ از اولویت‌هایی است که ملت و دولت و همه جریان‌های فعال و مسئولیت شناس سیاسی باید بدان اهتمام کنند.

برای شما،‌ همه همراهان، همکاران و شرکت‌کنندگان در همایش موفقیت آرزو می‌کنم
سیدمحمد خاتمی
22/3/93

کد N332417

وبگردی