آفتاب
سردار نقدی:

حضور تروریست‌ها در عراق نتیجه‌ای جز شکل گیری نیروی جنگنده مردمی نخواهد داشت

حضور تروریست‌ها در عراق نتیجه‌ای جز شکل گیری نیروی جنگنده مردمی نخواهد داشت

رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به حضور تروریستها در عراق خطاب به آمریکایی‌ها گفت: تجربه شکست خورده در عراق نیز تکرار خواهد شد و نتيجه اش چيزی جز سر برآوردن يك نيروی مقتدر و جنگنده مردمی در عراق نخواهد بود و اين نيروی مردمی، شرق جهان اسلام را به بيت المقدس متصل خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردارسرتيپ محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در دومين روز از سفر به استان سيستان و بلوچستان در مجمع بسيج شهرستان سراوان كه با حضور نخبگان بسيجي اين شهر مرزي در سالن ارشاد سراوان برگزار شد گفت: آمريكايي ها آمدند با ابزار دست قرار دادن رژيم بعث عراق، خط مشي نظامي را در مقابل ايران تجربه كردند كه از دل آن يك قدرت نظامي در طراز جهاني سر برآورد.

سردار نقدي به جنگ هاي لبنان و فلسطين اشاره نموده و اظهار داشت: آنها در لبنان هم همين اشتباه را تكرار كردند و در مقابل اين اشتباه، نيروي مقتدر مردمي حزب الله ايجاد شد، در فلسطين هم در مقابل مردم مظلوم غزه همين تجربه را تكرار كردند كه باز هم نتيجه ي آن تشكيل يك جبهه مقتدر دفاعي مردمي با سلاح هاي پيشرفته شد.

وي فعاليت آمريكا را در سوريه يادآور شده و تصريح كرد: آمريكايي ها كه درس عبرت نگرفته اند با همين خط مشي وارد سوريه شدند و با شكست مفتضحانه سياست هاي خود در اين كشور باعث ايجاد يك قدرت مردمي مقاوم، خطرآفرين و ضد صهيونيستي شدند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين به نقش آمريكا و حضور تروريست ها در عراق اشاره نموده و افزود: امروز هم تجربه شكست خورده خود را براي چندمين بار در عراق تكرار مي كند كه نتيجه اش چيزي جز سر برآوردن يك نيروي مقتدر و جنگنده مردمي در عراق نخواهد بود و اين نيروي مردمي، شرق جهان اسلام را به بيت المقدس متصل خواهد كرد.

وي با بيان اينكه رهبران آمريكا با تكرار اين تجربه هاي شكست خورده نشان دادند كه خيلي كودن و ناتوان هستند، ادامه داد: باز هم آمريكا فريب خورد و گمان كرد با اين بازي كه در عراق به راه انداخته است مي تواند سياست هاي پوسيده و نخ نماي خود را در منطقه دنبال كند اما اين بازي را كه در عراق شروع كرده، باعث خواهد شد تا داغي بر دلش نشانده شود كه داغ شكست هاي لبنان و سوريه از يادش برود.

کد N331641

وبگردی