آفتاب

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:صدای مجلس تنها صدای۴۰ نفر نیست/ چندنفر دائما سئوال‌هایشان را تکرار می کنند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:صدای مجلس تنها صدای۴۰ نفر نیست/ چندنفر دائما سئوال‌هایشان را تکرار می کنند

تسنیم نوشت:

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت و مجلس به دنبال تعامل هستند.

حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اقدام برخی از نمایندگان نسبت به نوشتن نامه و ایراد گرفتن از وزرا مانند سئوال از وزیر اطلاعات گفت: چند وقت پیش سئوال‌هایی از وزیر اطلاعات مطرح کردند و وی نیز به جلسه کمیسیون رفت و مسائل را توضیح داد و موضوع مهمی نبود.

انصاری افزود: چند نفری در مجلس هستند که به این مسائل علاقمندند و دائما سئوال‌هایشان را تکرار می‌کنند. البته دولت هم به سئوالات پاسخ می‌دهد.

وی با اشاره به سئوال نمایندگان از وزیر اطلاعات، ادامه داد: ۲۱ سئوال نسبت به وزیر اطلاعات مطرح شد به جز یکی دو مورد آن مابقی سئوال‌ها هیچ ارتباطی با حوزه مسئولیت آقای علوی نداشت، اما در عین حال دولت از پاسخ‌گویی به مردم استقبال می‌کند و هیچ مشکل خاصی در این مورد ندارد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه تعامل دولت و مجلس خوب است، گفت: مجلس ۲۹۰ نماینده دارد و تنها این ۴۰ نفر عضو مجلس نیستند.

وی با بیان اینکه صدای مجلس تنها صدای ۴۰ نفر نیست، گفت: نمایندگان باید بدانند که هر کسی که اعتراض می‌کند و یا صدای بلندتر دارد به معنای صدای کل مجلس نیست.

انصاری خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان نسبت به مسائل کلیدی، نقطه قوت‌های دولت به خصوص در مسائل سیاست‌خارجی، مذاکرات هسته‌ای و مسائل اقتصادی و فرهنگی دائما دغدغه دارند و دائما سئوال می‌کنند و الزاما صدای آنان صدای کل مجلس نیست.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به دیدار معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها با لاریجانی، گفت: دیدارهای ادواری با هیئت‌رئیسه مجلس داریم و این دیدارها در راستای تعامل با مجلس است.

وی با اشاره به دیدار اخیرش با لاریجانی، گفت: دیدار خوبی بود و آقای لاریجانی پیشنهادهایی به ما دادند. در خصوص اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های مربوط به آن نیز صحبت‌هایی شد و مقرر شد که این‌گونه جلسات ادامه یابد.

انصاری با اشاره به اینکه دولت و مجلس به دنبال تعامل هستند، گفت: راهبرد دولت و مجلس در ابتدا هم همین بود که عالی‌ترین سطح همکاری را با یکدیگر داشته باشیم چرا که خواسته مردم از دولت و مجلس همین است

 

23503

کد N331451

وبگردی