آفتاب

هشدار نماینده بروجن نسبت به نابودی تالاب‌های بین‌المللی کشور

هشدار نماینده بروجن نسبت به نابودی تالاب‌های بین‌المللی کشور

نماینده مردم بروجن در مجلس نسبت به نابودی تالاب‌های بین‌المللی کشورمان بر اثر کمبود آب هشدار داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیرعباس سلطانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به بحران آب در کشور، گفت: در حال حاضر در بخش آب و نیرو مشکلات زیادی وجود دارد و با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری با فقدان و کمبود آب در بخش‌های کشاورزی و مشکلات خشکسالی در سال‌های اخیر روبرو بوده، این امر موجب افزایش نرخ بیکاری کارگران و کشاورزان استان شده است.

وی با بیان اینکه مشکل آب باعث نابودی تالاب‌های بین‌المللی استان نیز شده است، تصریح کرد: چالش به این بزرگی به سویی می‌رود که مشکلات بیشتر و بزرگ‌تری برای استان چهارمحال و بختیاری ایجاد کند.

نماینده مردم بروجن در مجلس در تذکر دیگری به وزیر صنعت و معدن، اظهار کرد: استان ما با چالش‌های صنعتی زیادی روبروست و هر روز واحدهای تولیدی بسیاری از گردونه کار خارج می‌شوند و به طور مسلسل‌وار کارگران و بسیاری از مردم از گروه تولید و کار خارج می‌شوند.

سلطانی همچنین در تذکری به وزیر ورزش و جوانان، گفت: 85 درصد پروژه‌های دو و میدانی بروجن به اتمام رسیده و از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم با توجه به اینکه این شهر به عنوان المپیکی‌ترین شهر در دنیا در سال‌های اخیر مطرح شده این پروژه‌ها را سریعا به اتمام رسانده و به امور جوانان اهتمام داشته باشند.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: حمایت همه‌جانبه از کشاورزان در ارتباط با قیمت‌های تضمینی گندم و محصولات کشاورزی موضوع بسیار بااهمیتی است.

این نماینده مجلس در پایان در آخرین تذکر خود به رییس‌جمهور نسبت به رسیدگی به تالاب‌های بین‌المللی استان چهارمحال و بختیاری بخصوص در شهرستان بروجن تذکر داد.

انتهای پیام

کد N331157

وبگردی