آفتاب
جعفری خطاب به رییس جمهور:

اولویت ما فضای مجازی و پهنای باند نیست

اولویت ما فضای مجازی و پهنای باند نیست

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به رییس جمهور اظهار کرد: اولویت ما فضای مجازی و پهنای باند نیست اگرچه آن هم مبتنی بر اینترنت ملی و اشراف داخلی باشد، مفید است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قاسم جعفری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام زمان(عج) گفت: برای رسیدن به جامعه مهدوی با همه ویژگی‌های آرمانی که غبطه همه انبیا بوده باید با اقدام و درک درست در کنار پابیندی به اصول و معارف قرآنی و اهل بیتی پای در میدان گذاشت.

وی با بیان اینکه تهدیدها و فرصت‌ها عوامل و موانع دوستان و دشمنان را باید شناخت، ادامه داد:گروهک تروریستی داعش بداند به جایی آمده که در تله الهی گرفتار می‌شود و عراق برای همیشه مقبره آنان خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروزه با بهره‌گیری از تکنولوژی و فناوری‌های ایجاد شده باید پیام اسلام و انقلاب امام و شهیدان را نه تنها به مغز و گوش مخاطبان بلکه به قلب و دل آنان برسانیم چرا که پیام انقلاب اسلامی پیام سلامت و صلح اما توأم با هوشیاری و روحیه مبارزه است تا به هنگام گذر از دزدان به ظاهر متشخص و مسلح به سلاح علم غافلگیر نشویم.

جعفری با اشاره به مذاکرات هسته‌ای افزود: این مذاکرات نیز باید بر همین منطق باشد ما باید خودمان باشیم و هویت اسلامی و ایران‌مان را با تمام عزت به دنیا عرضه کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: اعتدال باید بر محور و زمینه عدالت پیگیری شود و فرهنگ را با فعالیتهای ایجابی و دفاعی مبتنی بر اندیشه ناب دینی و قرین به عمل فرهنگی و هنر دینی عرضه کنیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: کاری نکنیم که نمایشگاه کتاب بزنیم اما آنان که قدومشان را مبارک می‌دانیم با توجه به اطلاعات دریافتی نیامدن را ترجیح دهند.

جعفری در ادامه تصریح کرد: باید اعتراف کنیم که دانشگاه و وزارت مربوطه در معنی اینکه اقتصاد مقاومتی را گفتمان رایج باید کرد موفق نبوده‌اند و وزرا اعلام کنند تا به حال چند گام عملی فراتر از ستایش برداشته اند.

وی همچنین بیان کرد: ما نگرانیم که طرح بیمه سلامت با توجه به هزینه‌های بالای آن استمرار نیابد. هم چنین خدا نبخشد کسانی را که در پرداخت وام ازدواج جوانان اهمال می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است انتقادناپذیری مسوولان و برخورد قهرآمیز با رسانه‌های منتقد و بحران موسوم به سه هزار و دو بورسیه دور از تدبیر و امید است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران آب در کشور گفت: این بحران و تدبیرهای کمتر دیده شده در این موضوع تشنگی در ماه رمضان در تابستان داغ را در همه کشور از جمله خراسان شمالی تداعی می‌کند.

جعفری در پایان با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود خاطر نشان کرد: آقای رییس جمهور مکرم اولویت ما فضای مجازی و پهنای باند نیست اگرچه آن هم مبتنی بر اینترنت ملی و اشراف داخلی باشد مفید است.

انتهای پیام

کد N330852

وبگردی