آفتاب
سردار نقدی:

تكفیری‌ها دروغ می‌گویند

تكفیری‌ها دروغ می‌گویند

دشمنان متوجه شدند که توانایی رویارویی مستقیم با این انقلاب و مردم را ندارند و تجربه تاریخی دوران هشت سال دفاع مقدس، جنگ‌های لبنان و جنگ‌های فلسطین باعث شده تا آمریکا و اسرائیل از رویارویی مستقیم با امت واحده اسلامی ناامید شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گروه‌های تكفیری را دروغ‌گو خواند كه به بهانه اسلام و اختلاف در فتاوا، شیعیان را کافر معرفی کرده، حکم به قتل آنها داده و مرتکب جنایت و قتل انسان‌های بی‌گناه می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سفر خود به سیستان و بلوچستان در جمع شاگردان شهید نوروزی در مدرسه شهید رجایی و اهالی روستای حیط از توابع شهرستان راسک، گفت: دشمنان اسلام و استکبار با فریب عده‌ای و واداشتن آنها به جنایت و قتل انسان‌های بی‌گناه سعی در ایجاد تفرقه و دشمنی میان امت واحده اسلامی دارند.

نقدی با بیان اینکه استکبار سیلی محکمی از مردم ایران و انقلاب اسلامی خورده است، اظهار كرد: دشمنان متوجه شدند که توانایی رویارویی مستقیم با این انقلاب و مردم را ندارند و تجربه تاریخی دوران هشت سال دفاع مقدس، جنگ‌های لبنان و جنگ‌های فلسطین باعث شده تا آمریکا و اسرائیل از رویارویی مستقیم با امت واحده اسلامی ناامید شوند.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: از این رو دشمن با تغییر تاکتیک سعی در ضربه زدن و سست کردن ایمان و اعتقاد راسخ مردم داشته و به دنبال ایجاد تفرقه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین فعالیت شبانه روزی 162 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان را یادآور شد و ادامه داد: این شبکه‌ها با هدف سست کردن ایمان و اعتقادات مردم در تمام شبانه روز علیه انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و اسلام برنامه پخش می‌کنند و دشمن همچنان بر این روش تاکید دارد.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های تکفیری تصریح کرد: این جریانات که به بهانه اسلام و اختلاف در فتاوا، شیعیان را کافر معرفی کرده، حکم به قتل آنها داده و مرتکب جنایت و قتل انسان‌های بی‌گناه می شوند، جز دروغ چیزی نمی‌گویند چون کسی همچون مولوی شهید جنگی زهی شیعه نبود ولی به دست این جریان به شهادت رسید و تنها جرم این عالم مجاهد اهل سنت، مبارزه و ایستادگی در مقابل استکبار و آمریکا بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج خاطرنشان کرد: این گروه‌ها با اتکا به این جنایات، بر اهداف شوم استکباری و اطاعت و فرمانبری از اتاق‌های فکر غربی و اسرائیلی و حمایت دلارهای نفتی صحه می‌گذارند.

وی با بیان اینکه شما دانش‌آموزان چه شیعه باشید و چه سنی، دشمن با شما می‌جنگد، تاکید کرد: امروز همه با هم عهد می‌بندیم تا فلسطین را آزاد کنیم و انتقام خون شهدایمان را که در گرو آزادی فلسطین و نابودی استکبار است، بگیریم.

نقدی با تجلیل از معلم شهید، جواد نوروزی که فروردین ماه امسال به دست عوامل استکبار به شهادت رسید، دانش آموزان این شهید را، به تلاش و کوشش برای علم آموزی و حفظ وحدت سفارش و از خانواده این معلم شهید قدردانی کرد.

کد N330832

وبگردی