آفتاب

کمیته 5 نفره مجلس مسئول بررسی پرونده کرسنت شد

کمیته 5 نفره مجلس مسئول بررسی پرونده کرسنت شد

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته 5 نفره برای بررسی پرونده کرسنت در راستای انجام وظایف نظارتی مجلس خبر داد.

احمد امیرآبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر اظهار داشت: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر اساس آیین نامه داخلی مجلس کمیته 5 نفره ای را موظف به بررسی ابعاد مختلف پرونده کرسنت کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس کمیته 5 نفره ای شامل آقایان علیرضا زاکانی و احمد نجابت نمایندگان مردم تهران، احمد امیرآبادی نماینده قم، ابوالقاسم جراره نماینده بندرعباس و حسین ذوالانوار نماینده شیراز مسئول بررسی این پرونده شدند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه رئیس مجلس از ارجاع این پرونده به شورای عالی امنیت ملی خبر داده بود که بر این اساس مجلس به این موضوع ورود نمی کند، گفت: تاکید رئیس مجلس بر این نکته بود که مسائل ریز پرونده در محافل عمومی بازگو نشود.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی باید وظایف نظارتی خود را انجام داده و در همین راستا قرارداد کرسنت و متمم قرارداد را با توجه به اسناد و مدارک زیادی که به دست آورده ایم، بررسی خواهیم کرد.

 

 

کد N330603

وبگردی