آفتاب

بررسی رشته دانشگاهی الکترونیک در برنامه «دانه»

بررسی رشته دانشگاهی الکترونیک در برنامه «دانه»

برنامه «دانه» با اجرای علی درستکار این هفته میزبان دکتر سید جواد ازهری-رئیس اسبق دانشگاه علم و صنعت ایران و پژوهشکده الکترونیک- است.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، برنامه «دانه» که مربوط به گروه دانش شبکه چهار سیما می‌شود پنج‌شنبه هفته جاری(22خرداد ماه) به بررسی رشته دانشگاهی الکترونیک و دستاوردهای این علم می‌پردازد.

همچنین برنامه «دانه» ضمن استخراج واقعیت‌های مربوط به پدیده‌های علمی و ترجیحاً نوپیدا از زبان متخصصان و خبرگان علمی ایران و جهان، مخاطب را نسبت به ظرافت های نهفته در هر پدیده‌ی خلقت آگاه می‌سازد و عظمت قدرت تفکر انسانی، پیچیدگی‌های ذهن آدمی و در عین حال اهمیت تلاش عالمان و دانشمندان برای تولید علم را بیان می‌کند.

به گزارش ایسنا، سید جواد ازهری در سال 1354 مدرک کارشناسی رشته برق الکترونیک را از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرد و در سال 1365 موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد همین رشته از دانشگاه ویکتوریا منچستر شد. وی به منظور ادامه تحصیل در مقطع دکترای برق الکترونیک، به دانشگاهUmist منچستر رفت و در سال 1369 از این دانشگاه فارغ التحصیل شد.

بر این اساس گروه دانش شبکه چهار سیما در راستای تحلیل و بررسی نقش نخبگان برای تولید علم در کشور، برنامه‌ تخصصی«دانه» را هر هفته پنجشنبه‌ها با اجرای علی درستکار ساعت 20و30 دقیقه روی آنتن می‌برد.

انتهای پیام

کد N330534

وبگردی