آفتاب
سرخیو راموس:

اسپانیا به دنبال انتقام از برزیل است

اسپانیا به دنبال انتقام از برزیل است

مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت آنها می‌خواهند در رقابتهای جام جهانی 2014 شکست سه بر صفر مقابل برزیل در جام کنفدراسیون‌ها را تلافی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال اسپانیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی گام به رقابتهای جام جهانی در برزیل می‌گذارد. این تیم سال گذشته در فینال جام کنفدراسیون‌ها با سه گل مغلوب برزیل، میزبان رقابتها، شد. اکنون راموس 28 ساله می‌گوید این بهترین فرصت است تا با کمک هم تیمی‌هایش انتقام آن شکست را از برزیل بگیرند.

وی گفت: ما قبلا برای رقابتهای جام کنفدراسیون‎‌ها در برزیل بوده‌ایم. فوتبال همیشه به شما فرصت این را می‌دهد تا وقتی ناراحت شدید از تیم حریف انتقام بگیرید. ما قهرمان جام جهانی هستیم و انتظارات از ما بالاست. قهرمانی همیشه امکانپذیر است اما کار دشواری پیش رو داریم.

مدافع رئال مادرید در ادامه تصریح کرد: بازی در رقابتهای جام جهانی همواره یک رویاست و به خصوص اگر در برزیل باشد. چراکه برزیلی‌ها تیم معتبری دارند و این، کار را متفاوت می‌کند. شما همواره رویای پوشیدن تیم ملی کشورتان و بازی در رقابتهای جام جهانی را دارید و همه اینها اگر در برزیل روی بدهد، بهتر هم هست.

سرخیو راموس که 116 بازی ملی در کارنامه دارد  نخستین بازی ملی خود را در سال 2005 انجام داد.

اسپانیا در گروه B رقابتها در نخستین دیدار خود با هلند، نایب قهرمان دوره قبل رو به رو می‌شود.

کد N330357

وبگردی