آفتاب
رییس دادگستری کرمانشاه:

در عرصه فرهنگ با مشکلات بسیاری مواجه‌ایم

در عرصه فرهنگ با مشکلات بسیاری مواجه‌ایم

رییس‌ کل دادگستری استان‌ کرمانشاه گفت: اگر فرهنگ‌ جامعه به‌همین کیفیت پیش‌ رود، معلوم‌ نیست آینده کشور به کجا خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین علی مظفری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه نبی‌ اکرم (ص) استان کرمانشاه که با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در جهات مختلف پیشرفت‌های فوق‌العاده ای کرده، اما باید توجه داشته باشیم که مقوله تهاجم فرهنگی بسیار جدی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی های خود و همچنین در نامگذاری امسال به عنوان سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، بارها به مقوله فرهنگ و تهاجم فرهنگی اشاره کرده و نیاز است بیش از اینها مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: یکی از اصول استقامت و مقاومت دشمن شناسی است و ما دشمن را خوب شناخته‌ایم و الان نوبت خودشناسی است که نیاز است در این رابطه تامل بیشتری داشته باشیم.

مظفری تصریح کرد: باید بپذیریم که متاسفانه در عرصه فرهنگ جامعه با مشکلات بسیاری مواجه ایم.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که سپاه پاسداران همواره در تمامی عرضه با موفقیت ورود پیدا کرده، انتظار می رود که در این عرصه نیز ورود یافته و در راستای بهبود اوضاع فرهنگی کشور نقش آفرینی کند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: اگر فرهنگ‌جامعه به‌همین کیفیت پیش‌رود، معلوم‌ نیست آینده کشور به کجا خواهد رسید.

مظفری یادآور شد: مقام معظم رهبری در جلسات مختلف همواره دفاع از فرهنگ اصیل اسلامی را مورد تاکید قرار داده‌اند؛ بنابراین نیاز است که در همین راستا حرکت کنیم.

وی اظهار کرد: مشکلات اقتصادی قابل دفاع، تحمل و قابل جبران هستند، اما اگر فرهنگ جامعه تغییر کند معلوم نیست که آینده کشور چگونه خواهد شد.

انتهای پیام

کد N329273

وبگردی