آفتاب
سردار جزایری:

ستون این انقلاب را مادران شهدا محکم می‌کنند

ستون این انقلاب را مادران شهدا محکم می‌کنند

خانواده شهید یعنی ایستادن و انقلاب آمده که بماند لذا ستون این انقلاب را مادران شهدا محکم می‌کنند و این رازی بین شهید ما و سرور شهیدان عالم است که مستدام است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروی مسلح گفت: ستون انقلاب را مادران شهدا محکم و مستحکم می کنند و این بزرگواران با تمام غمناکی ماجرا، درس استقامت را به ما می ‌آموزند.

به گزارش ایلنا، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در همایش «مادران چشم به راه» که در فرهنگسرای ارسباران برگزارشد، اظهارداشت: گواهی می‌دهم که خوب یا بد بارها برایم پیش آمده که خبر شهادت رزمندگان را به خانواده‌ها و مادرهایشان بدهم، نمی‌گویم مجبور شدم یا تقدیر بوده است ولی می‌توانم بگویم که در آن زمان هیچگاه ندیدم مادر شهیدی فرو بیافتد و یا بشکند بلکه غمگین و ناراحت می‌شدند و چادرخود را بر روی سر می‌کشیدند اما هیچ وقت ندیدم که خم شوند.

وی با اشاره به جایگاه خانواده شهدا و ادای احترام به آنها گفت: ما نمی‌دانیم در طول 8سال دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن بر مادر و پدر و همسر شهید چه گذشته است؟ لیکن خاطره چادر به روی کشیدن مادران برایمان مانده است.

سردار جزایری در ادامه تاکید کرد:مادران شهدا چون دژ محکم و مستحکم استوار ایستاده‌اند و این بزرگواران با همه غمی که دارند، درس استقامت به می آموزند.

وی در ادامه بیان داشت:خانواده شهید یعنی ایستادن و انقلاب آمده که بماند لذا ستون این انقلاب را مادران شهدا محکم می‌کنند و این رازی بین شهید ما و سرور شهیدان عالم است که مستدام است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با بیان این موضوع که ما چه کسی باشیم که درباره شهید و خانواده‌اش به خصوص مادران شهدای گمنام سخنی بگوییم، خاطرنشان کرد: از اقدام به موقع و به جای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای برگزاری این مراسم در تمامی فرهنگسراهای پایتخت تشکر می‌کنم و امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد رهرو شهیدان و امامان و همچنین رهرو امام(ره)، انقلاب اسلامی و حضرت امام خامنه‌ای باشیم.

کد N329194

وبگردی