آفتاب

گزارشی از اولین «2014» فردوسی‌پور

گزارشی از اولین «2014» فردوسی‌پور

عادل فردوسی‌پور که اولین قسمت از ویژه‌برنامه‌ جام‌جهانی‌اش را شامگاه دوشنبه به روی آنتن فرستاد، ضمن عذرخواهی از بینندگان بخاطر برخی کاستی‌ها در برنامه، ابراز امیدواری کرد که این مشکلات در ادامه و قسمت‌های بعدی ویژه برنامه «2014» کاهش یابد.

به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، اولین قسمت از ویژه برنامه «2014» ساعت ۲۳ و 15 دقیقه شامگاه گذشته با اجرای عادل فردوسی‌پور به روی آنتن رفت و رضا جاودانی و محمدحسین میثاقی او را در اجرا همراهی می‌کردند.

این برنامه قرار است به پوشش مسابقات جام جهانی بپردازد و در قالب حدود 38 قسمت برنامه، علاوه بر پخش مستقیم مسابقات، تولید و پخش آیتم‌های متعدد درباره مهمترین رویداد فوتبالی دنیا را هم در دستور کار قرار دهد.

مجری برنامه در ابتدا توضیحاتی درخصوص چگونگی شکل گیری برنامه و روند ادامه آن در آینده ارائه کرده و تاکید کرد سه قسمت اول این برنامه به حساب بازی تدارکاتی گذاشته می شود و از شب اول مسابقات جام جهانی این برنامه نیز وارد رقابت رسمی خواهد شد. امیدواریم کم و کاستی های قسمت اول را به بزرگی خود ببخشید و مطمئن باشید قسمت به قسمت تا پایان جام جهانی پیشرفت محسوسی را در برنامه «۲۰۱۴» شاهد خواهید بود.

وی ادامه داد: «۲۰۱۴» قرار است حدود یک ساعت قبل از اولین بازی هر روز پخش خود را آغاز کند و پس از آن در بین دو نیمه مسابقات و در فاصله بین اتمام هر بازی تا بازی بعدی نیز نمایش آیتم های این برنامه ادامه خواهد داشت و در انتها پس از پایان پخش زنده آخرین بازی در هر شب، جمع بندی نهایی «۲۰۱۴» نیز روی آنتن می رود.

برزیل

در این قسمت از برنامه که به میزبانی از کارلوس دونگا اسطوره فوتبال برزیل اختصاص داشت یک نظرسنجی پیامکی نیز درخصوص بازیکنان بزرگ فوتبال برزیل ترتیب داده شده بود بر این اساس که سوال شد «به نظر شما بهترین عنصر و یا بازیکن هجومی تیم فوتبال برزیل در دو دهه اخیر چه کسی بوده است؟» و پاسخ ها به ترتیب ۱- ببتو ۲- روماریو ۳-رونالدو ۴-رونالدینیو ۵- ریوالدو بود.

عادل فردوسی‌پور در خلال پخش برنامه همچنین از ذکایی، تهیه‌کننده سابق ویژه برنامه‌های جام جهانی شبکه سه تشکر کرد و یادآور شد که از راهنمایی‌های او برای ساخت این برنامه استفاده شده است.

برنامه «2014» طی شب‌های سه‌شنبه و چهارشنبه نیز ساعت 23 پخش می‌شود و پس از آن با آغاز بازی‌های جام‌جهانی ساعت پخش تغییر می‌کند و این برنامه حدود ساعت 19 به روی آنتن خواهد رفت.
کد N328821

وبگردی