آفتاب

سالک: کسی حق ندارد تعریفی غیر از تعریف رهبری از فرهنگ ارائه دهد

سالک: کسی حق ندارد تعریفی غیر از تعریف رهبری از فرهنگ ارائه دهد

احمد سالک در تذکر شفاهی خود در صحن علی امروز مجلس با انتقاد از برخورد نکردن با جریان‌هایی که به گفته او به دنبال «کشف حجاب برنامه ریزی شده» هستند گفت: کسی حق ندارد در این مملکت تعریفی غیر از تعریف رهبری از فرهنگ که تعریف انقلابی آن است مطرح کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) احمد سالک، نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون فرهنگی در تذکر شفاهی خود در صحن علی خطاب به دستگاه قضایی کشور گفت: به دستگاه قضایی کشور اعلام می‌کنم که باید با بی بند و باری و بی حجابی و بد حجابی جریان‌هایی که کج دهنی به نظام و اسلام می‌کنند، برگذاری جشن طلاق که سوغات استکبار است و مقابله با کشف حجاب برنامه ریزی شده توسط بیگانگان که جرم است مقابله کند. من در این راستا از مراجع و علما و به خصوص آیت الله سید احمد خاتمی دفاع می کنم.

سالک خطاب به وزیر کشور و وزیر فرهنگ ادامه داد: تلاش برای احیای مطالبات فرهنگی رهبری با ارائه راهبردهای مبتنی بر راهکارها و اهداف آن، برای مقابله سریع‌تر با آسیب‌های اجتماعی قانون حجاب و عفاف بر اساس تعریفی که رهبری از فرهنگ فرموندند باید مورد توجه قرار بگیرد؛ تعریفی که رهبری از فرهنگ ارائه کرده‌اند تعریف فرهنگ انقلابی است و کسی در این ملکت حق ندارد تعریفی غیر از این انجام دهد

نمانیده مردم اصفهان ادامه داد: به وزیر نیرو تذکر می‌دهم که برای انتقال آب به فلات مرکزی کاری کند، تا نگرانی مردم برای تامین آب در تابستان را برطرف کنیم.همچنین از رییس جمهور می خواهم که رسیدگی به وضع جانبازان که همه چیز را در طبق اخلاص گذاشته‌اند در اولویت قرار دهد.

وی در پایان خطاب به وزیر تعاون از وضعیت نگران کننده بازنشسته‌های فولاد و ذوب آهن انتقاد کرد و گفت: تعیین تکلیف صندوق بازنشستگی باید زودتر انجام شود.

انتهای پیام

کد N328548

وبگردی