آفتاب

پله در فکر گرفتن انتقام فینال 1950 از اروگوئه!

پله در فکر گرفتن انتقام فینال 1950 از اروگوئه!

اسطوره فوتبال برزیل دوست دارد این تیم در فینال جام جهانی به مصاف اروگوئه رود. او معتقد است تیم ملی فوتبال انگلیس هم همچون برزیل برای قهرمانی شانس دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تیم ملی فوتبال انگلیس در گروه بسیار سختی قرار گرفته است. شاگردان روی هاجسون باید برای صعود به دور بعد با تیم های ایتالیا، اروگوئه و کاستاریکا رقابت کنند.

پله اسطوره فوتبال برزیل نه تنها معتقد است که انگلیس از مرحله گروهی صعود خواهد کرد بلکه پا را فراتر از این هم می گذارد و قهرمانی انگلیس را بعید نمی داند. مروارید سیاه فوتبال برزیل گفت: شانس تیم ملی فوتبال انگلیس برای قهرمانی در جام جهانی با برزیل میزبان برابر است. انگلیس همچون برزیل،ایتالیا و فرانسه شانس قهرمانی دارد. همه این تیم ها خوب و در فوتبال جهان شناخته شده به شمار می آیند. اگر می خواهیم قهرمان شویم باید خود را آماده رقابت با هر تیمی کنیم. انگلیس هم تیم خوبی است و باید به آن احترام گذاشت.

پله زمانی که تنها 17 سال سن داشت در جام جهانی 1958 جام قهرمانی را بالای سر برد. او در جام های جهانی 1962 و 1970 هم با سللسائو قهرمان شد تا یکی از پرافتخارترین بازیکنان فوتبال جهان باشد. پله دوست دارد برزیل در فینال به مصاف اروگوئه برود: " شما دوست دارید که برزیل در فینال به مصاف آرژانتین برود اما من دوست دارم در ماراکانا به مصاف اروگوئه برویم تا انتقام شکست فینال 1950 را بگیریم.

برزیل در جام جهانی 1950 با نتیجه دو بر یک برابر اروگوئه تن به شکست داد؛ شکستی که باعث شد مردم برزیل در شوک عظیمی فرو روند.

پله ادامه داد: برای ما بسیار مهم است که بتوانیم قهرمانی در جام جهانی 2014 را که به میزبانی برزیل برگزار خواهد شد به دست آوریم. جام جهانی مهمترین رقابت ورزشی در جهان به شمار می آید و ما می خواهیم قهرمان آن شویم.

تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی 2014 با تیم های کرواسی،کامرون و مکزیک همگروه است و در دیدار افتتاحیه به مصاف کرواسی می رود.

انتهای پیام

کد N328309

وبگردی