آفتاب
پورمختار اعلام کرد:

جایگزین رسائی برای سفر به برزیل انتخاب شد/ مسائل فرهنگی و اقتصادی دلیل فرستادن نماینده ویژه به جام جهانی

جایگزین رسائی برای سفر به برزیل انتخاب شد/ مسائل فرهنگی و اقتصادی دلیل فرستادن نماینده ویژه به جام جهانی

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی که در دوره های قبل جام جهانی اتفاق افتاد، عامل فرستادن نماینده ویژه از سوی کمیسیون اصل 90 به برزیل است، گفت: رسائی به دلیل مشکلات شخصی از سفر به برزیل انصراف داد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمدعلی پورمختار در حاشیه جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسائی به دلایل شخصی اعلام کرده که نمی تواند از طرف کمیسیون اصل 90 به همراه تیم فوتبال ایران در جام جهانی برزیل حاضر شود، به همین دلیل حسین آذین، نماینده مردم رفسنجان و رئیس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 از سوی اعضا برای حضور در برزیل انتخاب شد. دو نفر از کارشناسان کمیسیون اصل  90 نیز وی را در این سفر همراهی می کنند.






نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اعزام نماینده از سوی کمیسیون اصل 90 برای همراهی تیم فوتبال به برزیل را در راستای بررسی پرونده فساد در فوتبال خواند و بیان کرد: با توجه به اینکه اتفاقاتی در دوره های قبلی جام جهانی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی رخ داده است، در کمیسیون اصل 90 تصمیم گرفتیم که یکی از اعضا برای نظارت همراه با تیم فوتبال فرستاده شود.



کد N328302

وبگردی