آفتاب

نماینده خمینی‌شهر: ملت ایران هرگونه تهدید و تحریم دشمنان را میخ‌کوب کرد

نماینده خمینی‌شهر: ملت ایران هرگونه تهدید و تحریم دشمنان را میخ‌کوب کرد

نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با اطاعت از رهبری هرگونه تهدید و تحریم دشمنان به ویژه پشت میزنشینان عدد ترکیبی 1+5 را میخ‌کوب کرده و سینه چاک نگاه رهبریشان می‌باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صرامی فروشانی طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سیاست، فرهنگ و اقتصاد بدون نگاه عمیق و غنی به جوانان هرگز رشد و بالندگی پیدا نمی‌کند و به واقع سخن از ایجاد اشتغال برای جوانان تنها سخن از آرزوهای دست نیافتنی برای آنهاست یا فراهم نمودن دسترسی به حداقل‌ها برای آنهاست.

وی افزود: آنچه ما می‌بینیم این است که سرمایه‌گذاری برای شغل، ازدواج و آرامش جوانان جزء پرونده‌های فراموش شده در تصمیم‌گیری‌ها است و فقط در قالب حرف، تعریف و بهره‌برداری مقطعی از آنها باقی مانده است.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینجانب هیچگونه اعتقادی به آمار و ارقام اشتغال و کار موثر فرهنگی برای جوانان ندارم و مصداق آن صفوف طولانی طلاق و طرح شکایت‌ها در دادگاه‌هاست و هر موقع صف دادگاه‌ها برای طلاق جوانان خلوت شد بدانید زندگی ایجاد کرده‌ایم و حرف راست زده‌ایم و صادقیم با مردم.

وی تصریح کرد: سهام عدالت که برای فرصتی برای استفاده مردم ایجاد شد ممنی برای یغما، سوداگری رانت‌خواری است. مشکلات دامداران و تولیدکنندگان شیر، گوشت و لبنیات سال‌هاست باقی مانده است و با قاطعیت می‌گویم اگر مسئولین وزارت نیرو هم سیاست وقت‌کشی و توجیه عدم کارشناسی برای تامین آب زاینده‌رود را بر گردن مردم استان اصفهان نیندازند بهتر است.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم فهیم استان اصفهان و استان‌های همجوار هیچ مشکلی ندارند و کار کارشناسی قابل توجیه برای آنها قابل قبول است و با جدیت و تیزبینی تمام تصمیمات وزارت نیرو را زیر نظر خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از مدیریت فرهنگی استان اصفهان، گفت: جایگاه مدیریت فرهنگ در اصفهان بسیار ضعیف است و نمی‌دانم این جایگاه را چه کسانی معامله می‌کنند و بارها گفته‌ام باید مدیریت کلان فرهنگی استان اصفهان قد و قواره این استان را داشته باشد.

صرامی فروشانی با اشاره به مشکلات مالیاتی تولیدکنندگان، خاطرنشان کرد: امور مالیاتی به تولیدکنندگان ظلم روا می‌کند و اخیرا لباس نگرانی وجود کارآفرینان را فرا گرفته است و این فهم که باید اول درآمد ایجاد کنیم و بعد مالیات بگیریم فهم سختی نیست و چند برابر کردن مالیات و بعد محاسبه کردن ارزش افزوده ظرفیت تولید را به کمتر از پنجاه درصد رسانده که سکوت بر آن روا نیست.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: جا دارد از زحمت‌کشان قوه مقننه به ویژه موتور پول و خبرنگاران که همواره حقوق آنها ضایع شده است تشکر کنم و عرض کنم لازم است نمایندگان و مسئولین به حقوق فرهنگیان و اقشار فرهنگی جامعه توجه کنند.

انتهای پیام

کد N328256

وبگردی