آفتاب

آتش سوزی در مجتمع تجاری- اقامتی آرمان مشهد

آتش سوزی در مجتمع تجاری- اقامتی آرمان مشهد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: مجتمع تجاری- اقامتی در حال ساخت آرمان مشهد، 19 خرداد برای سومین بار طعمه حریق شد.

حسن جعفری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، اظهار کرد: ساعت 1:29 دقیقه شب گذشته، 19 خرداد حادثه‌ای مبنی بر وقوع حریق در مجتمع تجاری- اقامتی در حال احداث آرمان به سامانه 125 اطلاع داده شد.پس از اعلام حادثه حدود 100 نفر آتش‌نشان از 23 ایستگاه همراه با 33 دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق و پنج دستگاه خودرو تانکر به محل حادثه واقع در خیابان نواب صفوی اعزام شدند.

جعفری با اشاره به گستردگی حریق خاطرنشان کرد: امکان سرایت حریق به کل مجموعه وجود داشت اما با شناسایی کانون‌های آتش‌سوزی از این امر، جلوگیری و حریق در دقایق اولیه مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد تصریح کرد: پس از اطفاء حریق در ساعت 22:18 دقیقه چند خودرو آتش‌نشانی در محل مستقر شدند تا ضمن بررسی، جستجو و لکه‌گیری از برگشت حریق احتمالی در محل حادثه پیشگیری کنند؛ این عملیات تا ساعت 00:06 دقیقه بامداد امروز ادامه یافت.

وی با بیان اینکه این حادثه هیچ مصدومی نداشت، افزود: علت حادثه در دست بررسی است. این سومین حریقی است که از ابتدای احداث این پروژه رخ داده است که علت وقوع هر دو حادثه قبلی عملیات جوشکاری غیراصولی و سرایت مواد مذاب حاصل از جوشکاری بر روی مواد قابل اشتعال موجود در انبار مواد اولیه بوده است.

به گزارش ایسنا، مجمتع تجاری- اقامتی آرمان در زمینی به وسعت 10 هزار و 535 مترمربع با زیربنای حدود 90 هزار مترمربع در 13 طبقه در حال ساخت است.

انتهای پیام

کد N328101

وبگردی