آفتاب
ایندیپندنت:

اسرائیل دچار انزوای شدید شده است/ شکافهای داخلی گریبانگیر سران تل آویو

اسرائیل دچار انزوای شدید شده است/ شکافهای داخلی گریبانگیر سران تل آویو

یک روزنامه انگلیسی در گزارشی اعلام کرد: اقدامات ایران و حزب الله لبنان در عرصه بین المللی و منطقه ای، اسرائیل را دچار انزوای شدید کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه انگلیسی ایندپندنت که همواره به اتخاذ مواضع انتقادی علیه سیاستهای برخی کشورهای غربی و همپیمانان آنها می پردازد، در مقاله ای به انزوای شدید رژیم صهیونیستی در عرصه منطقه ای و بین المللی پرداخته است.

این روزنامه انگلیسی در گزارشی با اشاره به اقدامات و فعالیتهای ایران در عرصه دیپلماسی بین المللی و از طرفی توانمندی های فوق العاده حزب الله لبنان در میدانهای نبرد، اعلام کرد: ایران و حزب الله، اسرائیل را دچار انزوا کرده اند.

ایندیپندنت در ادامه به پیامدهای دیگر اقدامات ایران و حزب الله برای  تل آویو اشاره کرده و تاکید می کند: اسرائیل از داخل نیز دچار مشکلات متعددی شده و در بین مقامات ارشد نظامی و سیاسی آنها اختلافات و شکافهای جدیدی شکل گرفته است.

ناظران منطقه ای پس از برکناری "بندر بن سلطان" از ریاست دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی از تنها ماندن رژیم صهیونیستی در موضوع جوسازی علیه برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران خبر داده بودند. از طرفی مقامات و سرویسهای امنیتی رژیم صهیوینستی طی روزهای اخیر بارها در اظهارنظرهایی درباره عدم توانایی اسرائیل در دفع حملات احتمالی حزب الله لبنان سخن گفته اند.

کد N328014

وبگردی